Swebrick

För dig som hittat tillbaka till LEGO®. En mötesplats för vuxna entusiaster.
Huvudmeny

Mina egna Lego city flygplats Haveribrandbilar m.m.

Startat av Jesperrydhog, 31 maj 2021 kl. 01:20

Föregående ämne - Nästa ämne

Jesperrydhog

Nu har jag försökt att bygga båda två Haveri fire airport trucks med andra däck.  På både Volvo valp TGB 11 terräng/Haveri/Räddningsbilen & Den andra Haveri brandbilen m.m. i stället med  Röd/Gula fälgar. Omgjord Volvo valp terräng Haveri brandbil. .jpgMed några andra däck. .jpg20230809_154356.jpgMed båda Lego  Haveri Räddningsfordon. .jpg

Jesperrydhog

#31
Hej på er nu mot julen. Den nya egna lilla Lego city variant av en svensk flygplatsbrandbil eller Haveri brandbilen.
Nu har jag försökt att göra om denna hära Haveri brandbilen så likt som möjligt av en svensk riktigt  Haveri brandbil.  Här kommer då lite bilder på den. En SwedCat Så ni får avgöra lite om den är bra eller lite dålig. ;) mvh från Jesper. Min egen lilla variant av en Haveri brandbil. .jpgHaveri brandbilen m.m. .jpgNya Haveri brandbilen .jpg

Jesperrydhog

#32
En gammal goding.  En god jul till er alla i  swebrick byggare.20231224_113818~2.jpg20231224_113809~2.jpg

Jesperrydhog

Legomodell av en svensk Räddningsfordon. Haveri. .jpgNu har jag tagit lite nya bilder på min egen variant av en svensk klassisk Legomodell Haveri brandbil SwedCat. Legomodell av en svensk klassisk SwedCat Haveri..jpgHaveri brandbil. En svensk klassiker SwedCat. . .jpgLegomodell Haveri brandbilen svensk klassisk ..jpg

Jesperrydhog

Nu har jag försökt och gjort yttligare en egen variant av en svensk Räddningsfordon.  Fast den här ska då liknar en Haveri Airport brandbil SwedCat i  lego modell moc igen. En ny variant av en Haveri brandbilen SwedCat. .jpgSwedCat  Lego variant av moc..jpgLego city  variant av en  SwedCat  Haveri brandbil.jpgNy variant av Lego city  Haveri brandbil SwedCat. .jpg

Jesperrydhog

Nu har jag försökt göra om bilderna lite.  Om min egen lilla variant av en svensk klassisk SwedCat Haveri brandbil.  Kanske blev lite bättre eller säger man. 🤔 ? Dom sitter ihop lite mer.?Lego city  variant av en  SwedCat  Haveri brandbil.jpgSwedCat  Lego variant av moc..jpgEgen variant av en lego city moc  SwedCat..jpg

Jesperrydhog

#36
Här har vi då de tre senaste tillskottet av mina egna Haveri Airport brandbilar. En liten Volkswagen mini lätt Räddningsbil. mina tre till kommand Räddningsfordon byggande..JPGmina två olika haveri räddningsfordonen och en liten Lätt Räddningsbil..JPG

Jesperrydhog

Airport Buffalo Haveri Terräng/Släck/Räddningsbil. Fick komma ut i natursköna naturen.Lego City buffalo Haveri-Räddningsbil (1).JPGLego City buffalo Haveri-Räddningsbil..JPG

Jesperrydhog

Till och Med att denna hära Swedcat Airport Haveri Terräng/Släck/Tank/Räddningsbilen. Fick också komma ut i de fina soliga naturen. Lego City SewdCat Haveri Terräng-Räddningsbil..JPGLego SewdCat Haveri Terräng-Räddningsbil..JPGLego SwedCat Haveribrandbil..jpgLego SwedCat Terräng-Räddningsbil..jpg

LEGO® is a trademark of the LEGO Group of companies which does not sponsor, authorize or endorse this site.