Swebrick

För dig som hittat tillbaka till LEGO®. En mötesplats för vuxna entusiaster.
Huvudmeny

Hjälp mig identifiera min bit (Samlingstråd)

Startat av tellblom, 01 januari 2010 kl. 19:12

Föregående ämne - Nästa ämne

Gideon

Vad är detta för minifigur? Jag har sett den i flera byggen på senare tid och försökt leta på BL men inte hittat den...

lindyhep


Gideon

Citat från: lindyhep skrivet 21 mars 2013 kl. 20:23


Actor CMF8 :)
Såklart, tackar! Tänk vad ett par fleshie-händer kan få in en på fel spår :P


Skafte

30147    Vehicle, Grille 1 x 2 x 2 Round Top with Lights

KizzE


KizzE

Vad heter dessa fyra då? Har letat o letat speciellt efter den däcksaken, med fjädring, hittar fan ingenting :'(



Myko


KizzE

Citat från: Myko skrivet 08 april 2013 kl. 10:17
Ta det lite lugnt med svordomarna.

30528
30366px2
2484c01
3474


Ber om ursäkt =) Och tack! Ni är ju rätt duktiga på detta med vad allt heter, ligger i minnet eller? :P

Myko

Citat från: KizzE skrivet 08 april 2013 kl. 10:18
Ber om ursäkt =) Och tack! Ni är ju rätt duktiga på detta med vad allt heter, ligger i minnet eller? :P

Duktiga på att använda BL kanske. Visste exempelvis att de första två ingick i set:en Final Duel I och Final Duel II. Sökte på "suspension" för att hittade den fjädrande biten, och gick via ett gammalt flygplats-set för att hitta vingen.

Majkel

Jag behöver ett par soldater i modern tappning. De ska stå i en vägspärr så kamouflagekläder är att föredra framför uniform. Det bästa jag hittat är som jag kan byta huvud o händer på, men jag är rädd att det bara kommer se ut som en kille i gröna byxor och skjorta med ett vapen i handen... Någon som vet ett bättre alternativ?

stej123

#386
Mitt tips är antingen någon från Indiana Jones eller kanske eller från Star Wars.

Edit: fixat länkarna

lindyhep

Citat från: stej123 skrivet 11 april 2013 kl. 22:22
Mitt tips är antingen någon från Indiana Jones eller kanske eller från Star Wars.

Ändrade länkarna ;) Fast jag undrar förstås vilka gubbar du tänkte på eftersom du skrivit samma nummer på båda....

stej123

Citat från: lindyhep skrivet 11 april 2013 kl. 22:33
Citat från: stej123 skrivet 11 april 2013 kl. 22:22
Mitt tips är antingen någon från Indiana Jones eller kanske eller från Star Wars.

Ändrade länkarna ;) Fast jag undrar förstås vilka gubbar du tänkte på eftersom du skrivit samma nummer på båda....

Tack, fixade dom själv nu också :)

Majkel

Sw-gubbarna är nu tillagda i min wanted list, men jag undrar om dom inte får bli gula senare... Tack stej123!

LEGO® is a trademark of the LEGO Group of companies which does not sponsor, authorize or endorse this site.