Swebrick

För dig som hittat tillbaka till LEGO®. En mötesplats för vuxna entusiaster.
Huvudmeny

Bricklink hackat?

Startat av o0ger, 04 november 2023 kl. 10:47

Föregående ämne - Nästa ämne

o0ger

Följ mig på Flickr eller Instagram. Jag har också en blogg. | Glöm aldrig Bortom Sol!


swestar

Jag har inte fått något verifieringsmail med instruktioner för uppdatering av lösenord. Någon mer som har problem med detta?
Mina Egna Byggen flickr
Instagram

Tunnan

Citat från: swestar skrivet 10 november 2023 kl. 20:02Jag har inte fått något verifieringsmail med instruktioner för uppdatering av lösenord. Någon mer som har problem med detta?

Jag bara loggade in och byte lösenord, funkar bra för mig  ;D

Selander

Citat från: swestar skrivet 10 november 2023 kl. 20:02Jag har inte fått något verifieringsmail med instruktioner för uppdatering av lösenord. Någon mer som har problem med detta?

Jag fick det att fungera...hoppas jag kan återge det korrekt ..det var typ följande steg:
1. Prova logga in med gamla uppgifterna. Du kommer inte in, utan får istället ett mail skickat till dig.
2. Klicka på "Reset" i mailet (alltså följ anvisningarna i mailet !)
3. Byt lösenord. (Klart)
Om du lyckas står det i klartext att det har uppdaterats framgångsrikt ..

swestar

Citat från: Selander skrivet 10 november 2023 kl. 21:04Jag fick det att fungera...hoppas jag kan återge det korrekt ..det var typ följande steg:
1. Prova logga in med gamla uppgifterna. Du kommer inte in, utan får istället ett mail skickat till dig.
2. Klicka på "Reset" i mailet (alltså följ anvisningarna i mailet !)
3. Byt lösenord. (Klart)
Om du lyckas står det i klartext att det har uppdaterats framgångsrikt ..
Får inget meil skickat till mig.
Mina Egna Byggen flickr
Instagram

CopMike

Citat från: swestar skrivet 10 november 2023 kl. 22:57Får inget meil skickat till mig.
Kanske har något med hur inställningarna är på kontot? Mina ser ut så här:

ColA

Citat från: swestar skrivet 10 november 2023 kl. 22:57Får inget meil skickat till mig.
Har du fått ordning på det? 
Du borde ju komma åt problem center / help desk annars utan att vara inloggad. 

swestar

Citat från: ColA skrivet 11 november 2023 kl. 20:51Har du fått ordning på det?
Du borde ju komma åt problem center / help desk annars utan att vara inloggad.
Nä, väntar på svar. 
Mina Egna Byggen flickr
Instagram

Godtfred

Låter som att mejlet fastnat i ett spamfilter någonstans.

swestar

#25
Citat från: Godtfred skrivet 12 november 2023 kl. 06:35Låter som att mejlet fastnat i ett spamfilter någonstans.
Jag vet inte vad felet är, väntar svar från BrickLink Customer Support.
Mina Egna Byggen flickr
Instagram

swestar

Citat från: swestar skrivet 12 november 2023 kl. 13:48Jag vet inte vad felet är, väntar svar från BrickLink Customer Support.
Fixat, bytte hotmail mot outlook i mejladressen.  :)
Mina Egna Byggen flickr
Instagram

ColA

Citat från: swestar skrivet 13 november 2023 kl. 20:55Fixat, bytte hotmail mot outlook i mejladressen.  :)
Vad skönt :) 

LEGO® is a trademark of the LEGO Group of companies which does not sponsor, authorize or endorse this site.