Swebrick

För dig som hittat tillbaka till LEGO®. En mötesplats för vuxna entusiaster.
Huvudmeny

LEGO på auktionssajter (Tradera, Blocket, Ebay m.fl.)

Startat av de Gothia, 08 januari 2010 kl. 10:34

Föregående ämne - Nästa ämne

Tobbe Arnesson

Va fan har jag inte förlorat den auktionen än!? :D
Blogg: Robotkampen

dinskugga

haha fanns det två det visste jag inte  ;D

den andra har ju mycket bättre skick såg det ut som

Pekblom


Stevex

Minns när jag såg den där i legokatalogen, oj vad man ville ha den och nu är det lite halvrisigt med ekonomin. Jag var ju abra 6-7 år då och jag vet inte men jag minns aldrig att jag såg något sånt där större set i butik  ???
Mina butiker måste ha sugit eller så var man bara för ung för att se alla bra set

Pekblom


Etzel

Whoho, jag har vunnit min första auktion på Tradera! En Arla Lastbil 1581 för 207:- (det finns 2 på Bricklink för $250 resp $300  ;D) Den här var väl kanske inte i lika bra skick men jag tycker nog det var ett bra köp ändå.

Anders Nolberger

Citat från: Etzel skrivet 12 februari 2010 kl. 00:11
Whoho, jag har vunnit min första auktion på Tradera! En Arla Lastbil 1581 för 207:- (det finns 2 på Bricklink för $250 resp $300  ;D) Den här var väl kanske inte i lika bra skick men jag tycker nog det var ett bra köp ändå.

Jo jag såg den men hoppade över den ändå... Grattis!


dinskugga

#128
nu idag har jag typ 8 auktioner att hålla kolla på  ;D

och alla går ut typ samtidigt haha . kommer vara som en haj på allt


------------------

haha shit vilka överpriser det blev  så jag sket i alla . tradera är roligt ibland med priser alltså

martin_p

Jag kan bara instämma. Det har verkligen spårat ur på tradera på senaste tiden. Folk betalar ofta över nypris på saker. Det verkar som att auktionsformen får folk att spåra ur och betala massor bara för att de ska "vinna" auktionen. Ibland önskar jag att det fanns en möjlighet att kommentera auktioner så man kunde fråga folk hur dom tänker..


Johan J

LEGO är skoj.


tellblom

Ahh den fina :) 

Jag har den och fick den för 72kr för något år sedan

/Martin

Johan J

LEGO är skoj.

LEGO® is a trademark of the LEGO Group of companies which does not sponsor, authorize or endorse this site.