Swebrick

För dig som hittat tillbaka till LEGO®. En mötesplats för vuxna entusiaster.
Huvudmeny

LEGO på auktionssajter (Tradera, Blocket, Ebay m.fl.)

Startat av de Gothia, 08 januari 2010 kl. 10:34

Föregående ämne - Nästa ämne

erik1107

aha så smart! Jag det var ju mycket enklare än vad jag trodde att det skulle vara :)

Sesse

#1171
Det har precis dykt upp ett gäng och på tradera till ett billigt pris(449 kr respektive 389 kr), inga auktioner utan enbart "köp nu" vad jag har sett.

Det stämmer verkligen, ser det för bra ut för att vara sant är det förmodligen det  ::)

Cyklisten

#1172
Dock läskigt med köpare utan omdöme... Dessutom bara "Google-bilder"... Vågar nog inte, men om någon annan vågor, så berätta hur det gick  :)

/Cyklisten
Hejsan svejsan allihopa!! :)

Uppsala2014

Citat från: Cyklisten skrivet 02 december 2014 kl. 20:21
Dock läskigt med köpare utan omdöme... Dessutom bara "Google-bilder"... Vågar nog inte, men om någon annan vågor, så berätta hur det gick  :)

/Cyklisten


Edit: Det är ju HUR MÅNGA SET SOM HELST!! Döds-stjärnan för 1000 spänn, volvogrävarn för 900 osv....

Vågar inte heller lägga bud, verkar vara lite för bra för att vara sant...

Dark_Link

Citat från: Cyklisten skrivet 02 december 2014 kl. 20:21
Dock läskigt med köpare utan omdöme... Dessutom bara "Google-bilder"... Vågar nog inte, men om någon annan vågor, så berätta hur det gick  :)

/Cyklisten


Edit: Det är ju HUR MÅNGA SET SOM HELST!! Döds-stjärnan för 1000 spänn, volvogrävarn för 900 osv....

Lägligt med avhämtning... i Arvidsjaur

Peter

Det finns väl några medlemmar som bor när Arvidsjaur?

Dark_Link

"Hej! Intresserad av dina LEGO-askar, har du eventuellt några bilder på dem som inte är hämtade från nätet alt. någon butik?"
Citat från: traderasäljare
Gokväll!
Kan nog ordna bilder i morgon!
Har tyvärr ingen kamera ikväll!

"Gokväll!

Låter strålande det, får man lov att fråga hur det kommer sig att du säljer så mycket så ofantligt billigt, inte för att jag klagar på låga priser, utan är mest nyfiken. :)"
Citat från: traderasäljare
Fick tag på ett `` mindre ´´ parti rätt billigt av en bekant .
Vill bara bli av med det så snabbt som möjligt då ja inte gav så mkt!

Edit: Dock finns personen iaf i Arvidsjaur om man går på namnet. :)

maggavil

Jag pratade med sonen till den Conny man får adress till om man köper. Tel.nr som man får gick direkt till svarare och är inte ett nummer som sonen kände igen... Han kände inte till något om någon lego-försäljning. Jag fick ett annat nummer till Conny, dock har jag inte fått något svar. Jag skulle inte köpa och betala enbart med mailkontakt- bluff så det skriker om det. Återkommer när jag talat med Conny.

Longson

bluff säger jag med, varför ska man sälja de för 1/4 av priset om man garanterat hade kunnat säljer de för 1/2 priset om de nu var " ett mindre  parti"

maggavil

BLUFF!!!!!
Har nu fått svar. Den riktiga Conny säljer inget LEGO! Någon har kapat hans namn...

stej123

Finns det ingen knapp för att "flagga/anmäla  en misstänkt användare/annons på Tradera?

maggavil

Jag har anmält till tradera. Men de har inte öppet efter 22, så har mailat.




LEGO® is a trademark of the LEGO Group of companies which does not sponsor, authorize or endorse this site.