Swebrick

För dig som hittat tillbaka till LEGO®. En mötesplats för vuxna entusiaster.
Huvudmeny

LEGO på auktionssajter (Tradera, Blocket, Ebay m.fl.)

Startat av de Gothia, 08 januari 2010 kl. 10:34

Föregående ämne - Nästa ämne

Superkalle

Hej på er alla

Nu får ni inte tycka att jag är en tråk-gubbe (eller jo, det får ni om ni vill), men vi har haft upp detta för länge sedan i tråden om syftet/nyttan med att lägga upp länkar till Blocket-annonser. Lite grann kan man ju tycka att de som är intresserade lätt kan kolla blocket själva. Och sedan kan man ju tycka att de som lägger en mass tid och surfar runt på blocket o Tradera skall ha lite "lön för mödan" om de nu någon enstaka gång kanske hittar ett litet fynd.

Jag tycker inte heller att man skall lägga upp referenser till egna annonser här, men det lämnar jag till moderatorerna att bestämma.

Däremot tycker jag tråden är suverän för att tipsa/varna varandra för oseriösa säljare, eller ställa frågor om en annons verkar schysst, eller om någon kan "åka o hämta" köpta varor åt en, eller om man undrar om någon vill dela ett större parti med en osv.

KizzE

Någon som skulle kunna ha möjlighet att kunna titta på detta till mig, samt kanske även köpa och sen frakta till mig?


http://www.blocket.se/stockholm/Lego_49496984.htm?ca=23_2&w=3


Litar inte på blocket folk :P Men SweBrick folk går bra =)

vonboden

Lego 375 och 383 ploppa just upp på Tradera!
Nostalgi  :o

mechamike

Länk? (och du får gärna använda knappen när du skriver inlägg så att set nr länkas direkt till Bricklink...
?

Tobbe

http://www.tradera.com/lego-star-wars-7673-magnaguard-starfighter-2008-auktion_340799_190700046

Slutar om 2h.. Kan tänka mig köpa en magna minifig för 120 kr av den som vinner eller så bjuder vi ihop. PMa

AndersI

Jag har två såna där fula gubbar, du kan få köpa en för 100:-


Magnus den store

/ är ett fint set som jag aldrig hade som barn. Tyvärr saknas en sköld (~30:-) och en cypress (~90:-), samt att guldet på adelsmannen och adelskvinnan har flagnat. Resterande värdefulla delar kan jag tänka mig går att köpa på BL för 150 - 200 sek + frakt. Får se om jag budar, men tack för tipset.
Pluppsala finns även på Flickr. Välkommen!

vonboden

Blev lurad på setnr av rubriken när jag posta mitt inlägg.
Tack för rättelsen  ;)

Citat från: Magnus den store skrivet 28 september 2013 kl. 20:49
/ är ett fint set som jag aldrig hade som barn. Tyvärr saknas en sköld (~30:-) och en cypress (~90:-), samt att guldet på adelsmannen och adelskvinnan har flagnat. Resterande värdefulla delar kan jag tänka mig går att köpa på BL för 150 - 200 sek + frakt. Får se om jag budar, men tack för tipset.


Eigenbrötler

Ta en titt i min butik, jag kanske har bitarna du behöver?
 ▶▶▶𝕰𝖎𝖌𝖊𝖓𝖇𝖗𝖔𝖙𝖑𝖊𝖗𝖘◀◀◀




TheFritz

Monorail på gradera för 400kr köp nu. Det är väl inte så ofta det finns till salu?
Vet inte om det är billigt eller inte?

LEGO® is a trademark of the LEGO Group of companies which does not sponsor, authorize or endorse this site.