Swebrick

För dig som hittat tillbaka till LEGO®. En mötesplats för vuxna entusiaster.
Huvudmeny

Tips om prisvärt LEGO (inga auktioner)

Startat av shiftaltcmd, 04 mars 2009 kl. 18:35

Föregående ämne - Nästa ämne

skitkid

Och 30min innan midnatt tog Brickbank och Detectives office slut på TrUs hemsida. Alltid lika mystiskt hur mycket folk shoppar modulhus en halvtimme innan 25% rea...
/skitkid

Bulken

Brukar vara sisådär med dubbelrabatter numera, men på två set på TrU gick det vägen:

för 228,75 SEK
för 311,25 SEK

ludwigring

Citat från: skitkid skrivet 06 november 2016 kl. 10:08
Och 30min innan midnatt tog Brickbank och Detectives office slut på TrUs hemsida. Alltid lika mystiskt hur mycket folk shoppar modulhus en halvtimme innan 25% rea...

Var bara Brick bank som tog slut innan midnatt, har för mig att det var runt 20:00 (när jag tittade). Detectives office fanns iaf till 00:05 då jag beställde. Jag har fått känslan att de plockar bort årets modulhus, har tidigare lyckats köpa Parisian restaurant och Palace cinema (separata tillfällen) men aldrig årets modulhus då det av nån mystisk anledning verkar vara väldigt populärt dagarna innan 25% 😉

Tur att man köpte Brick bank med dubbla vip poäng hos S@H veckan innan. Trist att du inte fick tag i någon.

JohanW


Tyckte mig höra en radioreklam (Malmö) som sa 30% på Lego på Toys'r'us på lör-sön. Hittar inget om detta någonstans.

lindyhep

Så här såg annonsen ut i vår lokaltidning. Verkar inte vara generell rea utan bara på en del. Frågan är ju vilken och hur stor del....alla minifigs? ;)
Jaja, det visar sig.

darthmortar

Nille har 30% på julkalendrar "med innehåll" för medlemar på ett köp. Ord pris SW 299kr, City 199kr, Friends såg jag inte. Fanns också choklad, och andra kalendrar med leksaker i.
Sex små legobitar kan kombineras på 915 miljoner olika sätt. Själv kan jag kombineras på 12 olika sätt.

Peter S

Webhallen har några Dimensions-set till hyfsat bra pris just nu.

MiniKatten

Mitt första inlägg här.  :)

BR Leksaker har 25% på allt lego fredag-söndag.

LEGO Creator 10246 Detektivens Kontor och en LEGO Creator 10251 Klossbank tror jag inte längre finns tillgängliga på nätet hos BR men dom har ett antal set inne i Stockholm på Drottninggatan 39.

byStfn

Citat från: MiniKatten skrivet 18 november 2016 kl. 10:28
Mitt första inlägg här.  :)

BR Leksaker har 25% på allt lego fredag-söndag.

LEGO Creator 10246 Detektivens Kontor och en LEGO Creator 10251 Klossbank tror jag inte längre finns tillgängliga på nätet hos BR men dom har ett antal set inne i Stockholm på Drottninggatan 39.

Välkommen till Swebrick MiniKatten! Bra förstapost! ;)

glimglam

Webhallen öppnsr butik på Emporia (Malmö) och kör 15℅ på allt Lego fredag-söndag.

Gäller endast Emporia-butiken.

Någon som har tips på saker som blir extra prisvärda? :)

JohanW

Citat från: MiniKatten skrivet 18 november 2016 kl. 10:28
Mitt första inlägg här.  :)

BR Leksaker har 25% på allt lego fredag-söndag.

LEGO Creator 10246 Detektivens Kontor och en LEGO Creator 10251 Klossbank tror jag inte längre finns tillgängliga på nätet hos BR men dom har ett antal set inne i Stockholm på Drottninggatan 39.

Står 20% på alla de reklambanners jag fått under dagen?

MiniKatten

Citat från: JohanW skrivet 18 november 2016 kl. 14:17
Citat från: MiniKatten skrivet 18 november 2016 kl. 10:28
Mitt första inlägg här.  :)

BR Leksaker har 25% på allt lego fredag-söndag.

LEGO Creator 10246 Detektivens Kontor och en LEGO Creator 10251 Klossbank tror jag inte längre finns tillgängliga på nätet hos BR men dom har ett antal set inne i Stockholm på Drottninggatan 39.

Står 20% på alla de reklambanners jag fått under dagen?

Jag har också sett både och. Gå in på BRs hemsida. Står 25% där.

MartinAberg

Citat från: MiniKatten skrivet 18 november 2016 kl. 14:59
Citat från: JohanW skrivet 18 november 2016 kl. 14:17
Citat från: MiniKatten skrivet 18 november 2016 kl. 10:28
Mitt första inlägg här.  :)

BR Leksaker har 25% på allt lego fredag-söndag.

LEGO Creator 10246 Detektivens Kontor och en LEGO Creator 10251 Klossbank tror jag inte längre finns tillgängliga på nätet hos BR men dom har ett antal set inne i Stockholm på Drottninggatan 39.
25% enligt annonsen i Metro

Står 20% på alla de reklambanners jag fått under dagen?

Jag har också sett både och. Gå in på BRs hemsida. Står 25% där.

BeO

Det verkar som att Webhallen på Emporia i Malmö har 15% på Lego i helgen. Ny butik, öppningserbjudande.

Magnusengstrom

Citat från: BeO skrivet 18 november 2016 kl. 16:30
Det verkar som att Webhallen på Emporia i Malmö har 15% på Lego i helgen. Ny butik, öppningserbjudande.

Läs fyra poster ovanför ditt ;)

LEGO® is a trademark of the LEGO Group of companies which does not sponsor, authorize or endorse this site.