Swebrick

För dig som hittat tillbaka till LEGO®. En mötesplats för vuxna entusiaster.
Huvudmeny

Tips om prisvärt LEGO (inga auktioner)

Startat av shiftaltcmd, 04 mars 2009 kl. 18:35

Föregående ämne - Nästa ämne

Roger Brickjet

Fick chans att svänga in om Rusta i Bromma Blocks (vilket iofs tog sin tid), det fanns minst 30 st kvar.

dalle

På tal om Coop forum så har de 25 % på lego om man handlar för 100 kr.

sandpeople

Vart står det att coop har 25% på leksaker om man handlar för 100:- ?

Är där nu och hittar inget i vare sig reklamblad, julkatalog eller några skyltar på avdelningen.

andli

Citat från: andli skrivet 19 december 2013 kl. 13:00
Jag köpte alltså en dag för tidigt, undra om jag har något öppet köp... :)
Får testa imorrn!
Det var inget snack, jag fick 200 kr tillbaka. Som jag snabbt brände på ett till...
Så efter min framfart vid 18tiden fanns det bara en enda kartong kvar på hyllan (+ en som låg bakom disken i returhögen)
Intressant att notera var att de inte gjorde några noteringar alls på mitt gamla kvitto...
I disapprove of what you say, but I will defend to the death your right to say it.

dalle

Citat från: sandpeople skrivet 20 december 2013 kl. 17:22
Vart står det att coop har 25% på leksaker om man handlar för 100:- ?

Är där nu och hittar inget i vare sig reklamblad, julkatalog eller några skyltar på avdelningen.
Detta gäller Coop forum och det står på sista sidan i deras annonsblad och även på skyltar i den Coop forum butik jag besökte idag. Rabatten gäller alla leksaker.

darthmortar

I Trollhättan fanns säkert minst 20-talet vintersett kvar + enorma mängder spel och polybag. Men notera att det står på två olika ställen
Sex små legobitar kan kombineras på 915 miljoner olika sätt. Själv kan jag kombineras på 12 olika sätt.

Joge

På Torp (Uddevalla) fanns det väl 4-5 set kvar efter jag fått mitt. Får se om kanske kan bli ett extra set när lönen kommer...kanske får åka till Trollhättan då istället :p

:::::::

Å i efterblivna Västerås finns inte ett enda vinterset  >:(
Någon som kan ha förbarmande att köpa ett och skicka till mig?

o0ger

Jag köpte vinter-set på Rusta i Västerås i tisdags och var även där i torsdags. Vid båda tillfällena fanns det vinterset kvar. Men av nån anledning verkar de ha strykande åtgång.
Följ mig på Flickr eller Instagram. Jag har också en blogg. | Glöm aldrig Bortom Sol!

bileam

Rusta Partille hade över 20 vinterset och fullt med spel vid besök i dag vid öppning.!

Jonsson

Citat från: Jerry skrivet 21 december 2013 kl. 10:14
Å i efterblivna Västerås finns inte ett enda vinterset  >:(
Någon som kan ha förbarmande att köpa ett och skicka till mig?

Inte omöjligt om jag hinner förbi R. här i Sundsvall under dagen - I'll let you know.
Om någon annan hinner före så berätta gärna.. :)

darthmortar

Med tanke på priset gäller det nog att vara snabb. De lär ju snart dyka på div sajter till betydligt högre, rent av skrattretande, priser. Trollhättan har även idag kvar vintersett men det har nog gått åt ca 1/4 - 1/3 sedan i går.
Sex små legobitar kan kombineras på 915 miljoner olika sätt. Själv kan jag kombineras på 12 olika sätt.

Tobbe

Rusta Bromma blocks har lätt 25 kvar..

ByggareDan

Vinterseten var slut i Uppsala också om dom inte flyttat dom nyligen men det tror jag inte.

/ByggareDan

Vibora

Friends adventskalender 79 kr på cdon.

LEGO® is a trademark of the LEGO Group of companies which does not sponsor, authorize or endorse this site.