Swebrick

För dig som hittat tillbaka till LEGO®. En mötesplats för vuxna entusiaster.
Huvudmeny

Tips om prisvärt LEGO (inga auktioner)

Startat av shiftaltcmd, 04 mars 2009 kl. 18:35

Föregående ämne - Nästa ämne

Dark_Link

Dock verkar deras hemsida buggad, i varukorgen kostar den bara 120. Får dock i te igenom någon beställning. :(

Lews

Citat från: Dark_Link skrivet 23 augusti 2013 kl. 19:18
Dock verkar deras hemsida buggad, i varukorgen kostar den bara 120. Får dock i te igenom någon beställning. :(

Det är samma här. Banken har reserverat beloppet så nu är det bara att vänta och se om en bekräftelse kommer.  :-\

Dark_Link

Samma här, fast gånger tre... Jag blev lite exalterad.
Tur att jag köpte ett ex i butik också så jag har något att bygga. ;)

boba johan

Såg att klossbutiken kör alla Friendspåsarna för 25 kr. Dessutom är det fraktfritt i helgen om man använder rabattkoden "fb14". Glöm inte skriva "present" i "Övrig information"

lindyhep

Br-priset när man lägger setet i varukorgen utan att vara medlem landar på 445 ungefär. Loggar man sen in dras 324,50 av och kvar blir 120 och något.

Deras villkor säger
"Priserna som anges på www.br-leksaker.se är de priser som gäller vid inköpstillfället. Priserna kan ändras utan föregående meddelande, men eventuella ändringar kommer inte att påverka beställningar som vi redan har bekräftat genom att skicka dig en orderbekräftelse via e-post. Vi gör vårt yttersta för att förhindra informationsfel. Observera dock att prissättningsfel, skrivfel och andra typer av fel och misstag kan förekomma emellanåt. Vi verifierar priserna som ett led i våra orderbekräftelserutiner. Om det korrekta priset är lägre än det angivna priset, kommer det lägre beloppet att debiteras. Om det korrekta priset är högre än det angivna priset på webbplatsen, kommer vi att försöka kontakta dig. Om vi inte kan nå dig kommer beställningen att makuleras och du får då information om detta via e-post. Delar av webbplatsen uppdateras dagligen."

Som jag tolkar det så går antingen köpet igenom eller om de vill ha mer betalt så försöker de kontakta en och lyckas de inte makuleras köpet.

sandpeople

COOP Forum i Sundsvall säljer X-wing 9493 för 499:-

De har också 2 planet-set och droid escape för halva priset.

Majkel

tack lindyhepp! jag köpte fyra, väl utbyggd kollektivtrafik ska tydligen vara bra, och vem gillar inte pizza? Grattis förresten!

Vibora

Tack för tipset om . Pengarna är reserverade och jag har fått bekräftelse på de tre jag beställde. Nu är det bara att hålla tummarna...  :D

lindyhep

Det är Dark_Link vi skall tacka för tipset, jag bara upprepade.
Hoppas nu alla får sina set (jag beställde 2). Orderbekräftelsen kom i alla fall.
Och tack Majkel :)

Joge

Jag beställde 1 plus några minifigs serie 10...får se vad som händer med denna beställning :p

Skafte

Jag beställde fyra. Bussar och pizzahak behövs ju i varje medeltida kloster med självaktning. Och i Dödsstjärnor.  ::)

Joge

Självklart behövs det pizzor...i mängder, till...dryga miljonen?!...invånare/"arbetare" på dödsstjärnan :)

Dark_Link

Så lite så.
Ska jag tro mina reserverade belopp så har jag beställt 6 st. ::)
Dock inte fått någon bekräftelse så är inte så hoppfull.

Men har iaf byggt setet som jag köpte i butik nu. Här

Roger Brickjet

Ja, tack för tipset Dark_Link! Blev några fler djur också , & ...trodde inte de hade släppts ännu.

Majkel

Citat från: lindyhep skrivet 23 augusti 2013 kl. 21:29
Det är Dark_Link vi skall tacka för tipset, jag bara upprepade.

Jag blev lite exalterad och läste nog bara det sista inlägget.

Tack Dark_Link !

LEGO® is a trademark of the LEGO Group of companies which does not sponsor, authorize or endorse this site.