Swebrick

För dig som hittat tillbaka till LEGO®. En mötesplats för vuxna entusiaster.
Huvudmeny

Afol-Träff i Småland

Startat av andreas E, 12 oktober 2022 kl. 12:53

Föregående ämne - Nästa ämne

Ihoplänkade händelser


klosspalatset

#1
Tack för att lägga up här! Och välkomna till alla AFOL som kommer! Alla info igen här också;

För alla AFOL i Småland anordnar vi en AFOL Meetup den 26 november. I Schnitzelklubben i Eriksmåla kommer det att finnas löst Lego att bygga, Lego att titta på och tid att diskutera Lego med varandra. Det blir även ett besök på Klosspalatset (gångavstånd, även i Eriksmåla). Om det finns tillräckligt med intresse kan vi överväga att göra det till ett återkommande evenemang, eventuellt till och med inrätta en Swebrick-avdelning. Det skulle vara riktigt coolt om varje AFOL tar med sig 1 build att visa upp, men behövs inte. Meddela gärna om du kommer. Vi ses!

Plats: Schnitzelklubben Restaurang i Eriksmåla
Datum & tid: 26 november 11:00-14:00

byStfn

Åh, kul att jag är i Småland på jobb just den helgen men trist att det är samtidigt som eventet och i nordligaste Småland, så jag inte ens kan droppa förbi på lunchrasten.. :(

Allyouneedisbricks

Citat från: byStfn skrivet 17 oktober 2022 kl. 13:33Åh, kul att jag är i Småland på jobb just den helgen men trist att det är samtidigt som eventet och i nordligaste Småland, så jag inte ens kan droppa förbi på lunchrasten.. :(

Det handlar bara om prioriteringar!  ;D
Jag ska dit i alla fall!  8)

LEGO® is a trademark of the LEGO Group of companies which does not sponsor, authorize or endorse this site.