Swebrick

För dig som hittat tillbaka till LEGO®. En mötesplats för vuxna entusiaster.
Huvudmeny

#630 Brick Separator

Startat av Måns.S, 06 juli 2010 kl. 11:29

Föregående ämne - Nästa ämne

sweMezza

Sent inlägg i en gammal tråd men jag bara måste berätta (erkänna) om mitt första möte med verktyget.

För ungefär 10-12 år sen, under mina Dark Ages, impulshandlade jag och en kamrat ett varsitt set mindstorms (1.5). Setet blev ståendes ett tag men när jag väl öppnade det och gick igenom instruktioner och delar var det en del jag inte förstod vad man skulle ha den till.

"Vad ska man med den j-la ankfoten till?"

Det var först när jag för 3-4 par år sen läste "The Unofficial LEGO Builder's Guide" förstod att det inte var någon ankfot eller konstig del till Mindstorms...  :-[

Anders Nolberger

Citat"Vad ska man med den j-la ankfoten till?"

ha ha!

Stigge72

Citat från: sweMezza skrivet 22 augusti 2010 kl. 12:26
Det var först när jag för 3-4 par år sen läste "The Unofficial LEGO Builder's Guide" förstod att det inte var någon ankfot eller konstig del till Mindstorms...  :-[

Hur menar du nu? ;)

Superkalle

Ankor? Är vi inte på Etzel territorium nu  :)

Nextuz

Citat från: stigge72 skrivet 22 augusti 2010 kl. 19:05
Citat från: sweMezza skrivet 22 augusti 2010 kl. 12:26
Det var först när jag för 3-4 par år sen läste "The Unofficial LEGO Builder's Guide" förstod att det inte var någon ankfot eller konstig del till Mindstorms...  :-[

Hur menar du nu? ;)

Haha.. såååå snygg :P

Anders Nolberger

Jag "kräver" ett svar från Etzel!

Måns.S

Jag fick min igår. Har inte hunnit testa den så mycket, men den tycks vara ett bra verktyg (,som ni skrivit här i tråden).

LEGO® is a trademark of the LEGO Group of companies which does not sponsor, authorize or endorse this site.