Forum > Allmänt LEGO

3001: A Brick OCD

<< < (2/34) > >>

Godtfred:
Har nu jobbat någon timme att nysta ihop färgerna jag (trodde) hade och de nya som kom i posten idag. Fick leta fram färgprov på udda bitar för att verifiera vilken färg som var vilken, hade missat att hålla ordning på vilken som var vilken när de kom upp på tavlan, slarvigt! Tex fick en gammal belvFair1 och Unikitty komma fram för att skilja ut de rosa från varandra. Hålla ordning på alla blåa var det svåraste.

(Jag är tex tveksam till att 3001 finns i Light Pink, svårt att skilja från Pink. På samma sätt är väl Violet tveksam. Eller var säger experten?)

Har nu uppdaterat min tavla något efter att den här bilden togs, några är utbytta och 4 färger fick inte plats...

(Och nej, jag säljer inte min Medium Dark Flesh eller Trans-Orange. )

Skafte:

--- Citat från: beguiristain skrivet 01 september 2015 kl. 21:30 ---Vilka är det du saknar Skafte? Jag kan kolla vad jag har..

/ Andreas

--- Slut citat ---

Tack! Jag gjorde en köp/byt-tråd igår:

http://www.swebrick.se/index.php?topic=8945.0

andreaseldh:
Vet vi om det finns någon färg som det har tillverkats andra bitar av, men inte 3001? Och då menar jag inte Modulex, Soft bricks å sånt...

Tektor:
(Jag vill bara föra till protokollet att jag tycker att rubriken är rackarns fyndig.)

andreaseldh:

--- Citat från: Tektor skrivet 01 september 2015 kl. 23:26 ---(Jag vill bara föra till protokollet att jag tycker att rubriken är rackarns fyndig.)

--- Slut citat ---

Also sprach Zarathustra...

Navigering

[0] Meddelandeindex

[#] Nästa sida

[*] Föregående sida

Gå till fullversion