Författare Ämne: 2009 års set.. creator.. city.. Lambo =) Youtubefilm, kolla innan den försvinne  (läst 2883 gånger)

Utloggad Nextuz

• Betalande medlem 2022
  • *
  • Antal inlägg: 6 930
Creatorseten ser riiiktigt fina ut =)

O lamborginin ÄR ett måste... Undra vad som hänt med avtalet emd Ferrari?

http://www.youtube.com/watch?v=gsiZ2LxDjRw

Utloggad MLarsson

• Antal inlägg: 37

Håller med om att några Creatorset såg fina ut.  :)

Utloggad Igelpiga

• Antal inlägg: 155
    • Fotoplym
Vet ju att jag kommer köpa en del av dom där!! Trailerdragaren, Brandbilen, & dom fem från Lego Racers åtminstone ;)
Igelpiga

Utloggad Mirandir

• ...Han i norr...
  • Antal inlägg: 1 742

Kan hända att det är med Lamborginin som med Folka bubblan att det gäller bara just den modellen.

Av Creator setten så kommer jag antagligen bara att investera i 6754 Family Home. Teman som jag längtar mer efter är Farm och Space Police III. Åsynen av "CS-blå" vindrutor får mig att längta efter att bygga rymd igen...

Utloggad Nextuz

• Betalande medlem 2022
  • *
  • Antal inlägg: 6 930

Kan hända att det är med Lamborginin som med Folka bubblan att det gäller bara just den modellen.

Av Creator setten så kommer jag antagligen bara att investera i 6754 Family Home. Teman som jag längtar mer efter är Farm och Space Police III. Åsynen av "CS-blå" vindrutor får mig att längta efter att bygga rymd igen...

Jaa kände precis lika med rymd som dej =)

Men de med bubblan o lamborginin... bubblan är ju en klassiker..  Medans lambon är en ny...
Meeen.. VW äger ju Lamborgini... rörigt.. ska bli intressant dock =)

Utloggad Mirandir

• ...Han i norr...
Men de med bubblan o lamborginin... bubblan är ju en klassiker..  Medans lambon är en ny...
Meeen.. VW äger ju Lamborgini... rörigt.. ska bli intressant dock =)

Det är ju sant att VW äger lamborgini. Så det är väll inte helt otroligt att detta är en fortsättning av VW-licensen. För vad jag förstått så var VW rätt nöjda med det settet.

Utloggad martin_p

• Antal inlägg: 243
På tal om något helt annat, någon som vet när 10193 kommer att gå att köpa i butik?

Utloggad Mirandir

• ...Han i norr...
På tal om något helt annat, någon som vet när 10193 kommer att gå att köpa i butik?

Tror inte att den kommer att komma i butik. Den är ju märkt "Exclusive" på S@H och de setten brukar, så vitt jag vet, bara att gå köpa på S@H eller Lego's egna butiker.

Utloggad spirit303

• Antal inlägg: 12
Trailern och brandbilen var riktigt grymma. :) Bara att invänta dem då. :)
---
\(^^)/\(^^)/