Swebrick

För dig som hittat tillbaka till LEGO®. En mötesplats för vuxna entusiaster.
Huvudmeny

Hjälp med Transport.

Startat av Pekblom, 01 augusti 2012 kl. 22:19

Föregående ämne - Nästa ämne

Nybohov Creation Ltd.

Citat från: andreaseldh skrivet 21 juni 2016 kl. 22:50
Någon i Stockholmstrakten som kan tänka sig att ta med min GBC Lustiga huset till Klossfestivalen i Örebro? I transportläge är den c:a 20x25x20 cm. Den kräver lite byggande före och efter transport, men när den kör brukar den vara mycket pålitlig. Svara via PM.
Jag bumpar denna och lägger till en förfrågan om transport av två kartonger Mini Cooper som ska lämnas till Swebrick-medlem på Klossfestivalen.
Bara ett simpelt radhusmods i en miljonprogramslägenhet. Verkligen ingen keramiker.

Zilmrud

Citat från: Nybohov Creation Ltd. skrivet 24 juni 2016 kl. 15:45
Citat från: andreaseldh skrivet 21 juni 2016 kl. 22:50
Någon i Stockholmstrakten som kan tänka sig att ta med min GBC Lustiga huset till Klossfestivalen i Örebro? I transportläge är den c:a 20x25x20 cm. Den kräver lite byggande före och efter transport, men när den kör brukar den vara mycket pålitlig. Svara via PM.
Jag bumpar denna och lägger till en förfrågan om transport av två kartonger Mini Cooper som ska lämnas till Swebrick-medlem på Klossfestivalen.

Jag åker dit på onsdag för att montera. Åker sedan tillbaks dit och är där hela fredagen. Sedan åker jag tillbaks och plockar ihop på söndagen. Nån av de vändor kan jag ta med mig grejer. Passar det för transporten så kan vi lösa det på något bra sätt.
//Peter Z:a Ilmrud (Zilmrud)

https://www.flickr.com/photos/zilmrud/

stej123

Hej alla glada Swebrickare!

Jag skulle behöva hjälp med att få ner Katthult till Katthult, eller iaf så långt ner som till Stockholm innan midsommar.

Är det någon som passerar Skellefteå på väg söderut närmaste veckorna? Eller kanske någon som är uppe i t.ex. Umeå och vänder söderut igen?

/Stefan

Pekblom

Arvika - Stockholm
Är det någon som bilar fram och tillbaka mellan Arvika och Stockholm under julhelgen?
Mvh Petter

Magnusengstrom

Kommer köra norr om Uppsala förbi Stockholm och ner till Skåne.
Någon som behöver hjälp med transport?
Kan inte ta med för mycket.

Skafte

Någon (i Väst eller annan) som känner att de kommer passera pareriksson innan Halmstad? Vill ha hjälp att Swebrickfrakta ett set från honom i så fall!

andreaseldh

#81
Jag har köpt två tågvikter av pareriksson. Finns det någon snäll stockholmare som kan ta med dom från Klossfestivalen till mig?

CopMike

Citat från: andreaseldh skrivet 02 juli 2019 kl. 22:49
Jag har köpt två tågvikter av pareriksson. Finns det någon snäll stockholmare som kan ta med dom från Klossfestivalen till mig?
I fix - påminn pareriksson bara!

jimmyspekeröd

Finns det någon som kan plocka upp ett tradera köp i solna och skicka det till mig. Löser givetvis ersättning.

MVH Jimmy

Corpset

Hej!
Finns det någon som kan köpa en sån här från Lego Store/Webbhallen och ta med till Sundsvall?



Finns inte en chans att Posten skulle hinna hit nämligen.

CopMike

Citat från: Corpset skrivet 05 mars 2024 kl. 17:28Hej!
Finns det någon som kan köpa en sån här från Lego Store/Webbhallen och ta med till Sundsvall?



Finns inte en chans att Posten skulle hinna hit nämligen.
Fixar!

Corpset


CopMike


Lähnn

Citat från: CopMike skrivet 06 mars 2024 kl. 12:24Fixat!
När man läser denna konversationen blir man helt varm om hjärtat!  :)

LEGO® is a trademark of the LEGO Group of companies which does not sponsor, authorize or endorse this site.