Författare Ämne: Hjälp med Transport.  (läst 45899 gånger)

Utloggad Nybohov Creation Ltd.

• Betalande medlem 2022
  • *
  • Bäst i text. Svår att hata ännu svårare att älska.
  • Antal inlägg: 3 474
    • Mina Lego-byggen och inspirationskällor
SV: Hjälp med Transport.
« Svar #75 skrivet: 24 juni 2016 kl. 15:45 »
Någon i Stockholmstrakten som kan tänka sig att ta med min GBC Lustiga huset till Klossfestivalen i Örebro? I transportläge är den c:a 20x25x20 cm. Den kräver lite byggande före och efter transport, men när den kör brukar den vara mycket pålitlig. Svara via PM.
Jag bumpar denna och lägger till en förfrågan om transport av två kartonger Mini Cooper som ska lämnas till Swebrick-medlem på Klossfestivalen.
Bara ett simpelt radhusmods i en miljonprogramslägenhet. Verkligen ingen keramiker.

Utloggad Zilmrud

• Betalande medlem 2022
  • *
  • Parts Monkey
  • Antal inlägg: 939
    • Min flickr sida med MOCs
« Svar #76 skrivet: 24 juni 2016 kl. 16:22 »
Någon i Stockholmstrakten som kan tänka sig att ta med min GBC Lustiga huset till Klossfestivalen i Örebro? I transportläge är den c:a 20x25x20 cm. Den kräver lite byggande före och efter transport, men när den kör brukar den vara mycket pålitlig. Svara via PM.
Jag bumpar denna och lägger till en förfrågan om transport av två kartonger Mini Cooper som ska lämnas till Swebrick-medlem på Klossfestivalen.

Jag åker dit på onsdag för att montera. Åker sedan tillbaks dit och är där hela fredagen. Sedan åker jag tillbaks och plockar ihop på söndagen. Nån av de vändor kan jag ta med mig grejer. Passar det för transporten så kan vi lösa det på något bra sätt.
//Peter Z:a Ilmrud (Zilmrud)

https://www.flickr.com/photos/zilmrud/

Utloggad stej123

• Betalande medlem 2022
  • *
  • Antal inlägg: 1 996
« Svar #77 skrivet: 07 juni 2017 kl. 12:24 »
Hej alla glada Swebrickare!

Jag skulle behöva hjälp med att få ner Katthult till Katthult, eller iaf så långt ner som till Stockholm innan midsommar.

Är det någon som passerar Skellefteå på väg söderut närmaste veckorna? Eller kanske någon som är uppe i t.ex. Umeå och vänder söderut igen?

/Stefan

Utloggad Pekblom

• Betalande medlem 2022
  • *
  • 0767987700
  • Antal inlägg: 2 011
« Svar #78 skrivet: 12 december 2017 kl. 00:42 »
Arvika - Stockholm
Är det någon som bilar fram och tillbaka mellan Arvika och Stockholm under julhelgen?
Mvh Petter

Utloggad Magnusengstrom

• ME på Discord
  • Antal inlägg: 1 366
    • Engströms bricks
« Svar #79 skrivet: 31 oktober 2018 kl. 12:56 »
Kommer köra norr om Uppsala förbi Stockholm och ner till Skåne.
Någon som behöver hjälp med transport?
Kan inte ta med för mycket.

Utloggad Skafte

• Betalande medlem 2022
  • *
  • Regionsansvarig Gotland
  • Antal inlägg: 5 682
« Svar #80 skrivet: 02 november 2018 kl. 22:51 »
Någon (i Väst eller annan) som känner att de kommer passera pareriksson innan Halmstad? Vill ha hjälp att Swebrickfrakta ett set från honom i så fall!

Utloggad andreaseldh

• Betalande medlem 2022
  • *
  • Andreas Eldh
  • Antal inlägg: 6 488
« Svar #81 skrivet: 02 juli 2019 kl. 22:49 »
Jag har köpt två tågvikter av pareriksson. Finns det någon snäll stockholmare som kan ta med dom från Klossfestivalen till mig?
« Senast ändrad: 03 juli 2019 kl. 12:02 av andreaseldh »

Utloggad CopMike

• Global Moderator
  • *
  • The Harvest is Blue!
  • Antal inlägg: 3 218
« Svar #82 skrivet: 03 juli 2019 kl. 19:22 »
Jag har köpt två tågvikter av pareriksson. Finns det någon snäll stockholmare som kan ta med dom från Klossfestivalen till mig?
I fix - påminn pareriksson bara!