Forum > Din hjälp i LEGO-världen

Hjälp med Transport.

<< < (16/17) > >>

Nybohov Creation Ltd.:

--- Citat från: andreaseldh skrivet 21 juni 2016 kl. 22:50 ---Någon i Stockholmstrakten som kan tänka sig att ta med min GBC Lustiga huset till Klossfestivalen i Örebro? I transportläge är den c:a 20x25x20 cm. Den kräver lite byggande före och efter transport, men när den kör brukar den vara mycket pålitlig. Svara via PM.

--- Slut citat ---
Jag bumpar denna och lägger till en förfrågan om transport av två kartonger Mini Cooper som ska lämnas till Swebrick-medlem på Klossfestivalen.

Zilmrud:

--- Citat från: Nybohov Creation Ltd. skrivet 24 juni 2016 kl. 15:45 ---
--- Citat från: andreaseldh skrivet 21 juni 2016 kl. 22:50 ---Någon i Stockholmstrakten som kan tänka sig att ta med min GBC Lustiga huset till Klossfestivalen i Örebro? I transportläge är den c:a 20x25x20 cm. Den kräver lite byggande före och efter transport, men när den kör brukar den vara mycket pålitlig. Svara via PM.

--- Slut citat ---
Jag bumpar denna och lägger till en förfrågan om transport av två kartonger Mini Cooper som ska lämnas till Swebrick-medlem på Klossfestivalen.

--- Slut citat ---

Jag åker dit på onsdag för att montera. Åker sedan tillbaks dit och är där hela fredagen. Sedan åker jag tillbaks och plockar ihop på söndagen. Nån av de vändor kan jag ta med mig grejer. Passar det för transporten så kan vi lösa det på något bra sätt.

stej123:
Hej alla glada Swebrickare!

Jag skulle behöva hjälp med att få ner Katthult till Katthult, eller iaf så långt ner som till Stockholm innan midsommar.

Är det någon som passerar Skellefteå på väg söderut närmaste veckorna? Eller kanske någon som är uppe i t.ex. Umeå och vänder söderut igen?

/Stefan

Pekblom:
Arvika - Stockholm
Är det någon som bilar fram och tillbaka mellan Arvika och Stockholm under julhelgen?
Mvh Petter

Magnusengstrom:
Kommer köra norr om Uppsala förbi Stockholm och ner till Skåne.
Någon som behöver hjälp med transport?
Kan inte ta med för mycket.

Navigering

[0] Meddelandeindex

[#] Nästa sida

[*] Föregående sida

Gå till fullversion