Forum > Din hjälp i LEGO-världen

Hjälp med Transport.

<< < (4/17) > >>

MartinAberg:
Nu gäller detta visserligen inte LEGO, men det är ingen som bor i närheten av Mölltorp (några mil väster om Karlsborg) och ska förbi Göteborg närmaste dagarna eller?

Pekblom:
Svedala (skåne)
Har köpt Några monorail-bitar och gammal räls i Svedala men säljaren vill att det hämtas upp och vill inte skicka det. Någon som hämta upp det och förvara det tills jag passerar skåne eller att vi ses på något SweBrick event?
Jag bor i Stockholm men bara någon kan hämta upp det är jag glad.

KizzE:

--- Citat från: Pekblom skrivet 26 mars 2013 kl. 16:39 ---Svedala (skåne)
Har köpt Några monorail-bitar och gammal räls i Svedala men säljaren vill att det hämtas upp och vill inte skicka det. Någon som hämta upp det och förvara det tills jag passerar skåne eller att vi ses på något SweBrick event?
Jag bor i Stockholm men bara någon kan hämta upp det är jag glad.

--- Slut citat ---

Möjligt att jag kan hämta det till dig (Bor i Eslöv) Dock har jag inte råd att ligga ute med pengar tyvärr..
Skicka PM om du vill gå vidare i diskution.

Carl T:
Den som borde ha lättast att ta sig till Svedala är Kwagge - jag tror att han kan komma dit om han tar en omväg till eller från jobbet. Det kan inte skada att skicka ett PM till honom och höra, för han ser kanske inte den här tråden.

Pekblom:
Känns nästan som min egen tråd det här men nu behöver jag hjälp igen.
Jag behöver komma i kontakt med någon som kan tänka sig att ta med lite bitar från framsidan till.. Stockholm..  ;)
För att vara mer exakt. Från Swebrickare Higgins i Mölndal till någonstans i närheten av Stockholm.

Navigering

[0] Meddelandeindex

[#] Nästa sida

[*] Föregående sida

Gå till fullversion