Forum > Officiella set

Vad byggde du idag - officiella set

<< < (3/448) > >>

styrbjörn:
Nej jag kommer från Tyresö men om nån vet nåt om seten i stockholmstrakten så blir jag glad. Tack iallafall :)

Tobbe Arnesson:
Det finns ju någon källare (i norrort?) som kränger lego för samlare. Räkna dock med klart högre priser än BrickLink + frakt.

Roger Brickjet:

--- Citat från: Tobbe Arnesson skrivet 25 maj 2012 kl. 11:48 ---Det finns ju någon källare (i norrort?) som kränger lego för samlare. Räkna dock med klart högre priser än BrickLink + frakt.

--- Slut citat ---
http://www.modelteam.se/ ligger också i en källare (eller så är det den du menar), fast i söderort, vet dock inte hur det är med Vikings. Hemsidan är nog inte 100% uppdaterad men jag fick mail från dem senast igår så de är fortfarande igång för fullt. De har en hel del kul att kolla på i hyllorna också, tänk bara på att kolla öppettiderna om du ska åka dit.

styrbjörn:
Där har jag varit, för några år sedan. Ska kolla deras sortiment när jag har en större skärm :P

Tobbe Arnesson:
Det är nog de jag menar, det är inte riktigt mitt område så jag memorerade inte direkt var i 08-land de håller hus. Man kanske skulle bege sig dit vid tillfälle bara för slå en kik, jag är ofta i Älvsjö bara några kilometer bort.

Navigering

[0] Meddelandeindex

[#] Nästa sida

[*] Föregående sida

Gå till fullversion