Swebrick

För dig som hittat tillbaka till LEGO®. En mötesplats för vuxna entusiaster.
Huvudmeny

Swebrick har fått nytt utseende!

Startat av Anders Nolberger, 05 december 2011 kl. 22:41

Föregående ämne - Nästa ämne

Tobbe Arnesson

Det är ingen bugg Ras, du har ju inte läst inläggen på den andra sidorna så de är faktiskt olästa. På forats förstasida finns en knapp nere till höger: "Markera alla ämnen på samtliga tavlor som lästa"

Då markeras allt som läst.
Blogg: Robotkampen

Ras 74

Men det är ju inte det jag vill. Om det är ett ämne som jag inte vill läsa pga ointresse eller annan anledning, så vill jag ändå
få bort bara den tråden ur listan över Oläst. Då klickar jag på den tråden, och direkt på Oläst efter det.

Innan kunde man klicka på vilken sida eller rubrik man ville. Nu måste man klicka på sista sidan.
Inget större problem, bara en reflektion.
We meet again, at last. The circle is now complete. When I left you, I was but the learner. Now I am the master.

Tobbe Arnesson

Ja det fungerade annorlunda innan, nu funkar det som EuroBricks.

Bambuskott

Best set ever: 6074

Etzel

Jag vet inte om detta har med det nya forumet att göra, men det är störigt att det inte radbryts automatiskt inom code-taggarna, vilket kan ses här: http://www.swebrick.se/index.php?topic=2756.msg45218#msg45218
Alltså inom dessa:

Äsch, ändrade jag i den tråden så att det inte skulle se för jävligt ut så då försvann exemplet också.
Men problemet kvarstår.

Tobbe Arnesson

Det verkar inte som långa ihållande textsträngar bryts öht:

Mmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmm

Tobbe Arnesson

Dessutom vore det snyggare om den vita bakgrunden också blev bredare när själva inläggsbubblan blir det.

Etzel

Citat från: Tobbe Arnesson skrivet 21 december 2011 kl. 10:32
Dessutom vore det snyggare om den vita bakgrunden också blev bredare när själva inläggsbubblan blir det.
Fast det är ju ett större problem att man måste scrolla i sidled. Om man kan fixa den automatiska radbrytningen så löses det problemet också. ;)

Tobbe Arnesson

Citat från: Etzel skrivet 21 december 2011 kl. 13:21Fast det är ju ett större problem att man måste scrolla i sidled. Om man kan fixa den automatiska radbrytningen så löses det problemet också. ;)

Prova göra din webbläsare smalare när det ligger en halvbred bild inbäddad så får du se. ;)

LEGO® is a trademark of the LEGO Group of companies which does not sponsor, authorize or endorse this site.