Hiko.se presenterar sig!

Startat av Hiko.se, 04 April 2011 kl. 23:28

Föregående ämne - Nästa ämne

Hiko.se

Hej Kära Swebrick medlemmar!

Vi är ett familjeföretag som har sålt leksaker i 40 år och vi har varit Lego återförsäljare sedan tidigt 80-tal. Vi är även kända under namnet Hikmet Leksaker sedan starten 1971 men vi går över helt till Hiko.se inom ett par dagar när vår webbshop får en stor ansiktslyftning inför vårt 40 års jubileum.

Vi jobbar med fullsortiment på det Lego som finns tillgängligt för butikerna i Sverige. Alla produkter är fabriksnya i förpackning. Vi jobbar inte med begagnande eller privat inköpta produkter!

Vi är kända för att hålla låga priser genom hela vårt sortiment och vi tillhandahåller över 5000 produkter från många olika märken.

Vi har ett eget lager på över 3000kvm i Jönköping (lagret utökas under sommaren med ytterligare 1000kvm) och vi tar själva hand om all logistik. Det gör att vi är snabba på våra leveranser! Alla beställningar som görs innan kl. 15.00 under vardagar lämnar oss samma dag.

Vår kundtjänst har öppet mellan kl. 9-18 under vardagar (lunchstängt 12.30 – 13.30) och Ni kan kontakta oss via tfn 036-71 51 48 eller e-post info@hiko.se .

Vi har även startat upp en Blogg, Twitter och en Facebook sida i dagarna, där kommer mycket att hända inom kort!

Mer information om oss finns på vår sida Hiko.se
Välkommen in

Mvh
Håkan

AntonYmer

sweMezza

Teabox

Hiko.se

Silence101

Välkommen. Håller ögonen öppna :)
Peter Karlsson, Region Syd
It all seems so stupid, it makes me want to give up.
But why should I give up when it all seems so stupid?

Ras 74

Välkomna till Swebrick!

Ni har varit kända för oss ett bra tag, och flera medlemmar handlar stadigt hos Er redan.
We meet again, at last. The circle is now complete. When I left you, I was but the learner. Now I am the master.

Stigge72

Hiko.se

Tack för alla inlägg!

Sen den 14 april har vi kört igång vår nya sida! I och med det så kör vi superlåga priser rakt igenom hela Lego sortimentet just nu. Välkomna in och fynda!

Mvh
Hiko.se

Skrytsson

Snygg och fräsch utstyrsel på nya sidan!  :)

Vilket datum kommer ni börja sälja PotC-seten?

...ni har lagt upp 7 st av seten men missat "Bränningsbukten".  :P EDIT: Såg att ni fick upp det sista också  :)

Citat från: Hiko.se skrivet 18 April 2011 kl. 08:56
...superlåga priser rakt igenom hela Lego sortimentet just nu

Hur länge är "just nu"?

Jankas

Hej
Jag Har handlat hos Hiko och kommer stanna där.Låga priser,snabb frakt och man har möjlighet till avbetalning för oss som inte är högavlönade ;) via Klarna.Sedan att chefen tror jag är helt ok att surra lego med i typ en halvtimme är bara ett stort +.Bara positivt hos Hiko
Mvh Jankas i huddinge

Sisilisko

Jag håller med Jankas! Bra pris och service!
Beställde "påskägg" till barnen i söndags, grejorna kom igår, tisdag. Det enda dåliga var att grejorna kom i återvunnet Lego emballage och att min store pojke som var med och hämtade paketet såg loggan och blev eld och lågor över att jag köpt lego! Han kan inte läsa men loggan känner han igen. Jag förklarade nycktert att det inte var lego i lådan och han nöjde sig efter en stund. Eftersom barn inte har någon känsla för kvalitet (nåja) blev han i alla fall senare eld och lågor över de giftfria utomhusplastleksaker jag skickat efter.  Allt i plast som är roligt är Lego för honom.
Dessutom fick vi med Playmobil och Lego katalogerna. Det är alltid Trevlig läsning plus att man får träna på att längta, önska och ha tålamod. 

Hälsar S

Hiko.se

Hej Swebrick!

Nu har vi fått in PotC i lager! Välkommen in

De låga priserna på Lego sortimentet gäller tillsvidare, vi har inte satt något slutdatum på detta.

Etzel

Tackar för det! Beställning lagd  ;D

micke

Också gjort en full PotC beställning
Mvh
Micke

Finns på Cuusoo som Micke