Swebrick

För dig som hittat tillbaka till LEGO®. En mötesplats för vuxna entusiaster.
Huvudmeny

Klossar i Varberg 11-12 mars 2023

Startat av Dgustafsson13, 01 november 2022 kl. 14:01

Föregående ämne - Nästa ämne

Ihoplänkade händelser

Dgustafsson13

Välkomna till 2023 års upplaga av evenemanget Klossar i Varberg!
Utställning, aktiviteter, försäljning och nätverkande kring Lego!

Jesperrydhog

Det låter trevligt. Kanske kan vara med igen i nästa år på det där.?

swemixon

Måste man vara Swebrickmedlem för att ställa ut?

Stork

Trevligt att detta återkommer!

Denna gång vill jag vara med 😊
Brick After Brick: Back on Bricklink!

Dgustafsson13

Citat från: Jesperrydhog skrivet 01 november 2022 kl. 23:17Det låter trevligt. Kanske kan vara med igen i nästa år på det där.?
Självklart! Finns en tråd under regionala träffar med mer information om hur man anmäler sig. Välkommen!

Dgustafsson13

Citat från: swemixon skrivet 09 november 2022 kl. 16:22Måste man vara Swebrickmedlem för att ställa ut?
Nej, det är öppet för alla att vara med. Finns en tråd under regionala träffar med mer info.
Annars maila till event@brickscale.com om du undrar över något.

Dgustafsson13

Citat från: Stork skrivet 09 december 2022 kl. 11:22Trevligt att detta återkommer!

Denna gång vill jag vara med 😊
Kul! Läs gärna mer om eventet i tråden under regionala träffar, och skicka ett mail till event@brickscale.com för att anmäla deltagande. Välkommen!

Cissib

Behöver man förköpta biljetter eller kan man betala inträde på plats?

Dgustafsson13

Citat från: Cissib skrivet 11 mars 2023 kl. 10:45Behöver man förköpta biljetter eller kan man betala inträde på plats?
Det går bra att köpa biljett på plats i entrén självklart. Välkommen!

Wolcker

Nu är man hemma efter denna helgen! Mycket roligt event. Stort tack för alla som  gjorde det speciellt :)

Flickr Wolcker
Hemsida Wolcker.com

Dgustafsson13

Citat från: Wolcker skrivet 12 mars 2023 kl. 18:06Nu är man hemma efter denna helgen! Mycket roligt event. Stort tack för alla som  gjorde det speciellt :)

Tack Själv för att du var med bidrog till helgen!
Hoppas vi ses igen nästa år :D

Jesperrydhog

Det är samma här. jag är hemma igen efter i Varberg.

Leonard

Tack alla som kom och ställde ut och kom som besökare. det var väldigt kul att få se era byggen.
jag hoppas alla har kommit hem bra efter eventet, själv så somnade jag nästan i soffan när man kom hem.

LEGO Is Life.

Jimmy

Härligq dagar och så roligt att se alla byggen  och träffa er alla 

Dgustafsson13

Ja då är årets Klossar I varberg över.
Jag återkommer under veckan här med lite mer summering av eventets resultat när jag själv landat hemma.
Tack till alla som var med och gjorde helgen till vad det blev  :D
Vi hörs i veckan!

LEGO® is a trademark of the LEGO Group of companies which does not sponsor, authorize or endorse this site.