Swebrick

För dig som hittat tillbaka till LEGO®. En mötesplats för vuxna entusiaster.
Huvudmeny

[MOC] Jultallrikar på display i hylla

Startat av CopMike, 11 oktober 2022 kl. 21:28

Föregående ämne - Nästa ämne

CopMike

Till Skaerbaek i år så tog jag tag i det intresse som ett flertal av oss delar förutom Lego, ja du gissar rätt - givetvis jultallrikar ;D ! Så det fick bli ett eventset med 6 st fina motiv (tack shiftaltcmd för hjälp med print!) i hylla. Och till de som delade stuga med mig blev det en VIP-variant med en hylla till!
Eventuellt under viss C2H5OH-inverkan och allmän inspiration så bestämdes att det varje år på Skaerbaek kommer att finnas en ny "årets" tallrik. Jag kan redan avslöja nästa års motiv - spolformade djur i profil 8) !

danielbrrssn

dalle

Värdelöst med samlartallrikar om man inte är med från början, så man får en komplett samling.  :'(  :(  ;)

ArfMan

Citat från: CopMike skrivet 11 oktober 2022 kl. 21:28Till Skaerbaek i år så tog jag tag i det intresse som ett flertal av oss delar förutom Lego, ja du gissar rätt - givetvis jultallrikar ;D ! Så det fick bli ett eventset med 6 st fina motiv (tack shiftaltcmd för hjälp med print!) i hylla. Och till de som delade stuga med mig blev det en VIP-variant med en hylla till!
Eventuellt under viss C2H5OH-inverkan och allmän inspiration så bestämdes att det varje år på Skaerbaek kommer att finnas en ny "årets" tallrik. Jag kan redan avslöja nästa års motiv - spolformade djur i profil 8) !

meh..... jag ska byta stuga till nästa år  ;D

Memmla

Får bygga ut min hylla så de spolformade djuren får plats nästa år då  ;D

Kwagge

Citat från: Memmla skrivet 12 oktober 2022 kl. 11:31Får bygga ut min hylla så de spolformade djuren får plats nästa år då  ;D

Är det inte Anja Pärsson på tallriken???
Frågor om Lego World Stockholm kan man skicka till mig på admin@lwfanzone.se

Emma

Fantastiskt! Blir glad av denna intresse-kombo!

LEGO® is a trademark of the LEGO Group of companies which does not sponsor, authorize or endorse this site.