Swebrick

För dig som hittat tillbaka till LEGO®. En mötesplats för vuxna entusiaster.
Huvudmeny

[MOC] ”A secret meeting”

Startat av T-86, 01 augusti 2022 kl. 19:38

Föregående ämne - Nästa ämne

T-86

Tar gladeligen emot all form av feedback, är inte känslig för kritik.

"A secret meeting" är en del i en serie byggen.(högst inspirerat av GoH, där jag dock inte är aktiv) Det var denna jag hade möjlighet att fotografera i nuläget.

D1F18C17-C8BD-46A1-82FC-80AD86D19499.jpeg

67E058D3-DC5C-4F6B-83E7-772E2F83F27D.jpeg

F12807E3-FFA8-4E82-8783-1FB48D9A3544.jpeg 

DB23376A-2480-4F19-9E21-DFBF138E59CA.jpeg 

robinnilsson403

Snyggt byggt! Först blev jag skeptisk till färgkombon på trädkronan, men det passade bra med resten av bygget! Jag gillar att du fått in så pass mycket skarp röd färg i ett annat jord-tonat bygge.
I min skalle brann en motsats, En skogsbrand i en park
Där hundratusen apor, Fyller tonårsblanka ark

T-86

Citat från: robinnilsson403 skrivet 01 augusti 2022 kl. 20:00Snyggt byggt! Först blev jag skeptisk till färgkombon på trädkronan, men det passade bra med resten av bygget! Jag gillar att du fått in så pass mycket skarp röd färg i ett annat jord-tonat bygge.

Tack för vänlig respons! Ja jag hade tvivel själv kring nämnd färgkombination, utgick dock initialt nästan medvetet från färger som skar sig för att få fram slutkombon.

Zilmrud

Snyggt och nice färgkombo.

Varför är du inte aktiv i GoH?
Vi är ett par svenskar som är mer eller mindre aktiva i GoH. Det är bara att hoppa in och bygga  :)
//Peter Z:a Ilmrud (Zilmrud)

https://www.flickr.com/photos/zilmrud/

T-86

Citat från: Zilmrud skrivet 02 augusti 2022 kl. 11:01Snyggt och nice färgkombo.

Varför är du inte aktiv i GoH?
Vi är ett par svenskar som är mer eller mindre aktiva i GoH. Det är bara att hoppa in och bygga  :)

Tack för det Zilmrud! Det är väl ren feghet egentligen 😃 då jag har diverse byggen (förvisso wip på en del) och figs till en story. Jag får ta mig i kragen och hoppa med.

darthemil83

Väldigt vackert bygge , en lugn och fin stämning trots de starka färgerna. Fina färgkombinationer .

LEGO® is a trademark of the LEGO Group of companies which does not sponsor, authorize or endorse this site.