Swebrick

För dig som hittat tillbaka till LEGO®. En mötesplats för vuxna entusiaster.
Huvudmeny

[MOC] Bokavskiljare Diagon Alley

Startat av Sagone kara, 21 juli 2022 kl. 21:56

Föregående ämne - Nästa ämne

Sagone kara

byggde ihop en liten bok avskiljare till min harry potter samling i form av diagon alley som syns på bilder

robinnilsson403

I min skalle brann en motsats, En skogsbrand i en park
Där hundratusen apor, Fyller tonårsblanka ark

mrlind

Mysigt bygge. Vad använder du för ljussättning av bygget?
Have a great build day!
Instagram Flickr

Sagone kara

Citat från: mrlind skrivet 22 juli 2022 kl. 08:12
Mysigt bygge. Vad använder du för ljussättning av bygget?

Jag brukar använda diopsid stringlights ip 20 från jusk de säljs på bara på winter. Denna är en släkten men inte samma https://jysk.se/inredning/belysning/dekorationsbelysning/ljusslinga-cris-l300cm-m/30-led  minnas är 10 lampor och batteri lådan är 4 och halv stud beredd och typ två klossar hög plus att de går bra att ha med sig i tåg vagnar brukat ha de när jag har belysning I dem.

Sagone kara

Citat från: robinnilsson403 skrivet 21 juli 2022 kl. 22:26
Kul idé!

Tack så mycket var osäker om den var tillräckligt bra för att platsa in bland mocsen

MrUzagi

Citat från: Sagone kara skrivet 22 juli 2022 kl. 09:01
Tack så mycket var osäker om den var tillräckligt bra för att platsa in bland mocsen

Snygg och kul koncept. Så den platsar helt klart.

I övrigt är väl de enda MOCs som inte platsar här de som aldrig byggs. Som mina... :D

Sagone kara

Citat från: MrUzagi skrivet 22 juli 2022 kl. 11:08

I övrigt är väl de enda MOCs som inte platsar här de som aldrig byggs. Som mina... :D

Tack så mycket. Detta är den första moc:en  som jag har lagt ut då jag har varit osäker på om det är tillräckligt bra att vissa andra

CopMike

Citat från: Sagone kara skrivet 22 juli 2022 kl. 18:46
Citat från: MrUzagi skrivet 22 juli 2022 kl. 11:08

Tack så mycket. Detta är den första moc:en  som jag har lagt ut då jag har varit osäker på om det är tillräckligt bra att vissa andra
Den platsar (plastar ;D?!) liksom allt platsar här! En del bygger bättre, andra är på gång att bygga bättre men i grunden är vi en community av människor som har plast som gemensamt intresse vilket gör oss för och främst till en plastic tribe 8)!

LEGO® is a trademark of the LEGO Group of companies which does not sponsor, authorize or endorse this site.