Swebrick

För dig som hittat tillbaka till LEGO®. En mötesplats för vuxna entusiaster.
Huvudmeny

[MOC] The Hills iPod House

Startat av Anders67, 02 maj 2021 kl. 20:00

Föregående ämne - Nästa ämne

Anders67

Citat från: Anders67 skrivet 03 maj 2021 kl. 17:24
Citat från: Hannamalia skrivet 03 maj 2021 kl. 10:15
Häftigt! Blev lite nyfiken på hur bitarna i Vidiyon ser ut och kollade på BL. Har du använt bara den genomskinliga delen då till fönsterna?

Bara den genomskinliga biten, från början tänke jag använda "locket" men det känndes klumpigt och för lite plats för inredning. Istället blev det en utmaning att få fast biten, nu kläms de fast mellan plates i väggen, ska se om jg kan posta detaljbild!

BrickMe

Festligt hus med fiffig användning av poddarna. Får associationer till tubhotellen i Japan även om jag förstår att så är inte fallet med ditt hus. Snyggt klossat, gillas skarpt ;D

ingels

Modernt och med enkla men fräcka färger, fönstren sticker ju ut (pun intended). Compact living behöver inte vara trist 👏
Min Legostad "Los Ingeles" kan ni läsa om i forumtrådenSwebrick.se

Mitt Lego byggande finns till vis del på Flickr

Anders67

Kul att bli omskriven i Amerikanska BrickJournal utgåva 70!
Jag blev kontaktad i sommras och de undrade om det var ok att använda bilder samt de skickade några frågor jag svarade på!

ColA

Citat från: Anders67 skrivet 27 november 2021 kl. 14:35
Kul att bli omskriven i Amerikanska BrickJournal utgåva 70!
Jag blev kontaktad i sommras och de undrade om det var ok att använda bilder samt de skickade några frågor jag svarade på!

Coolt, grattis 🥳

LEGO® is a trademark of the LEGO Group of companies which does not sponsor, authorize or endorse this site.