Swebrick

För dig som hittat tillbaka till LEGO®. En mötesplats för vuxna entusiaster.
Huvudmeny

[Moc] Wip Coop Djupadal, Limhamn

Startat av Kwagge, 18 oktober 2020 kl. 17:13

Föregående ämne - Nästa ämne

Kwagge

Jag har sedan i somras byggt butiken där Kwagges Livs bedrivs.. Har lite kvar bla så är inte hela personal styrkan på plats ännu utanför..

Sen ska denna byggnad få en plats inne i butiken.


Joacim


Anders67

Vilken fin butik, saknar du huvuden till din personal, eller är det bara de som har huvudet på skaft!

Skafte

Häftigt! Det hade man känt igen som en Coop även utan att man visste det!  ;)

janhansson

Finns det någon insida, och i så fall - ska det finnas en miniatyr av modellen där? Fint bygge oavsett!

Emma


robinnilsson403

Snyggt! Se upp så inte Sickan får en plan nu bara! Nu ska jag kolla in förlagan på StreetView om det finns.
I min skalle brann en motsats, En skogsbrand i en park
Där hundratusen apor, Fyller tonårsblanka ark

Kwagge

Citat från: Anders67 skrivet 18 oktober 2020 kl. 17:43
Vilken fin butik, saknar du huvuden till din personal, eller är det bara de som har huvudet på skaft!

Hehe.. kommer ha två burkar med hår resp ansikte med mig till jobb så får var o en sätta ihop sig själva..

Citat från: janhansson skrivet 18 oktober 2020 kl. 18:28
Finns det någon insida, och i så fall - ska det finnas en miniatyr av modellen där? Fint bygge oavsett!

Ingen insida..

Emma

Citat från: Kwagge skrivet 18 oktober 2020 kl. 22:45
Citat från: Anders67 skrivet 18 oktober 2020 kl. 17:43
Vilken fin butik, saknar du huvuden till din personal, eller är det bara de som har huvudet på skaft!

Hehe.. kommer ha två burkar med hår resp ansikte med mig till jobb så får var o en sätta ihop sig själva..

Kul idé!

ColA

Vilket kul projekt. Snyggt byggt  :)

mechamike

Instämmer i kören av ryggdunk! Fint klossat och kul idé. Ska bli kul att se det färdig resultatet. jag förmodar att det saknas butiksskylt? Blir det printat eller snotbyggt?
?

Kwagge

Idag fick personligen beröm av en av våra stamkunder dvs Miljöpartiets språkrör Märta Stenevi. Men det berömmet hjälper inte för att få min röst nästa år  8)

LEGO® is a trademark of the LEGO Group of companies which does not sponsor, authorize or endorse this site.