Swebrick

För dig som hittat tillbaka till LEGO®. En mötesplats för vuxna entusiaster.
Huvudmeny

MOC Privet Drive

Startat av Svartkrut, 05 april 2019 kl. 20:43

Föregående ämne - Nästa ämne

Svartkrut

Passade på att fotografera en gammal moc från 2016 eftersom jag överväger att riva den och bygga en ny version med fler detaljer. Ytterligare ett bygge från harrypottervärlden. Privet Drive no4

Anders67

Härligt bygge, verkligen harry potterish!
Gillar speciellt den vita utbyggnaden och även om det skulle regna in så blir total upplevelse tät!

Svartkrut

Citat från: Anders67 skrivet 06 april 2019 kl. 00:45
Härligt bygge, verkligen harry potterish!
Gillar speciellt den vita utbyggnaden och även om det skulle regna in så blir total upplevelse tät!

Tack! Jag är nöjd med vissa delar och att jag fick till ganska många detaljer, men har lite idéer på förbättringar som jag skulle vilja genomföra, vilket kräver omstart från grunden, dessutom är moduversebotten delad i två och det blir lite instabilt, så skulle verkligen vilja ta detta till en ny nivå då jag gillar scenen så mycket. Men det får nog bli efter att Hogwartsprojektet är avslutat.  :)

Stigge72

Du har glömt en uggla *pekar*  :D ;)

Det var riktigt snyggt redan här, ser fram emot den nya förbättrade upplagan.

Skafte

Såg första filmen för örtonde gången med barnen i helgen. Pausade i rätt ögonblick och visade dina bilder - stor igenkänning!

"Jag sålde några ugglor till Eva när hon skulle bygga det här."

"Nähä? Vilka då!?"

;)

Joacim

Kan bara hålla med grymt hög igenkänningsfaktor!

LEGO® is a trademark of the LEGO Group of companies which does not sponsor, authorize or endorse this site.