Swebrick

För dig som hittat tillbaka till LEGO®. En mötesplats för vuxna entusiaster.
Huvudmeny

Tips om prisvärt LEGO (inga auktioner)

Startat av shiftaltcmd, 04 mars 2009 kl. 18:35

Föregående ämne - Nästa ämne

McBuddha

Hörrni! Jag hjälper gärna till. Mejla mej isåfall:
dan@bornemark.com

Jag ska söderut (bor strax norr om Helsingborg) imorgon, tisdag c:a 13.00.
Innan dess är allt möjligt. :)

Men som sagt, melja privat. Jag kollar mejlen 13.00, sen drar jag. Mobil: 070 566 544 9.
Tjong! -dB
-dB

lindyhep

Citat från: shutter skrivet 19 december 2011 kl. 22:30
CitatHar du någon aktuell lager status?

Först av allt en påminnelse om att bejaka svenska språket där lagestatus skrivs som ett ord och betyder just hur mycket som finns på lager.

Onekligen har butiken haft några ex. på just lagret, som inte var på butikshyllan tidigare.

Kl 17.45 i dag stod det nämligen 5 ex kvar på hyllan när jag gick...  :D

Härligt! :)
Hon jag pratade svarade bara med vad som fanns på hyllan...

Myko

Citat från: shutter skrivet 19 december 2011 kl. 22:30
Först av allt en påminnelse om att bejaka svenska språket där lagestatus skrivs som ett ord och betyder just hur mycket som finns på lager.

Muphry's Law

shutter

CitatMuphry's Law

Visst är det lätt gjort att skriva fel. Särskrivning är ett växande problem i Sverige. Roliga konsekvenser kan det bli av det också ;D

Lycka till med Fire Brigade!

Record

Citat från: shutter l :D ;)ink=topic=100.msg45205#msg45205 date=1324330216
CitatHar du någon aktuell lager status?

Först av allt en påminnelse om att bejaka svenska språket där lagestatus skrivs som ett ord och betyder just hur mycket som finns på lager.

Onekligen har butiken haft några ex. på just lagret, som inte var på butikshyllan tidigare.

Kl 17.45 i dag stod det nämligen 5 ex kvar på hyllan när jag gick...  :D

Så kan det gå, när skogsfolk skall göra sig märkvärdiga och slänga sig med fina ord,

dessutom har korukturläsaren gått i ide. ;)
Friskt satsat, hälften vunnet..

Tobbe Arnesson

City Gross verkar ha 20% på LEGO lite var stans i landet. I Falun har de dessutom fortfarande ett gäng Serie 2, 3 och 4-gubbar. Serie 2 är billigast för typ 16,-/styck inklusive rabatten.
Blogg: Robotkampen

darfen

Svarta pärlan för 599:- på webhallen, gäller dock endast om man betalar med paypal.


Barbaroux

Citat från: Skrytsson skrivet 20 december 2011 kl. 23:30
Citat från: darfen skrivet 20 december 2011 kl. 23:15
Svarta pärlan för 599:- på webhallen, gäller dock endast om man betalar med paypal.

Va? På deras sida står det ju 990..?

http://www.webhallen.com/lek_och_gadgets/145693-lego_pirates_of_the_caribbean_svarta_parlan_4184

Gå in via länk från paypals hemsida. Jag har nu lagt en beställning och det fungerade klockrent. Tack för tipset!

Skrytsson

Citat från: Barbaroux skrivet 20 december 2011 kl. 23:43
Citat från: Skrytsson skrivet 20 december 2011 kl. 23:30
Citat från: darfen skrivet 20 december 2011 kl. 23:15
Svarta pärlan för 599:- på webhallen, gäller dock endast om man betalar med paypal.

Va? På deras sida står det ju 990..?

http://www.webhallen.com/lek_och_gadgets/145693-lego_pirates_of_the_caribbean_svarta_parlan_4184


Gå in via länk från paypals hemsida. Jag har nu lagt en beställning och det fungerade klockrent. Tack för tipset!

Grymt! Tack för tipset, darfen!

Tobbe Arnesson

Blogg: Robotkampen

hersa

Stort tack för tipset! Vilken julklapp!  :P

bjomark77

Får det inte att fungera, kommer in hos paypal, men när jag trycker på att genomföra köpet så skickas jag bara tillbaka till Webhallens sida.

shiftaltcmd

Citat från: darfen skrivet 20 december 2011 kl. 23:15
Svarta pärlan för 599:- på webhallen, gäller dock endast om man betalar med paypal.

Tackar!

Pekblom

Citat från: bjomark77 skrivet 21 december 2011 kl. 17:15
Får det inte att fungera, kommer in hos paypal, men när jag trycker på att genomföra köpet så skickas jag bara tillbaka till Webhallens sida.
kolla ditt mail konto, har du fått medelande om att köpet är klart?

LEGO® is a trademark of the LEGO Group of companies which does not sponsor, authorize or endorse this site.