Swebrick

För dig som hittat tillbaka till LEGO®. En mötesplats för vuxna entusiaster.
Huvudmeny

Tips om prisvärt LEGO (inga auktioner)

Startat av shiftaltcmd, 04 mars 2009 kl. 18:35

Föregående ämne - Nästa ämne

Tobbe Arnesson

Webhallen har någon slags kampanj på Tradera. Fast pris på helt nya Pick-Up Tow Truck för 299,-.

http://www.tradera.com/lego-technic-garagebargare-9395-auktion_180409_145473430


Dessvärre gäller bara priset om man betalar med Payair i sin mobiltelefon och just nu är det någon bugg i Payair 6.6 för Android så det går inte att registrera sig.  >:(

Jag har påpekat problemet för Payair via två ställen, få se om de lyckas fixa felet innan Webhallens erbjudande upphör.
Blogg: Robotkampen

Record

Citat från: Tobbe Arnesson skrivet 14 december 2011 kl. 17:04
Webhallen har någon slags kampanj på Tradera. Fast pris på helt nya Pick-Up Tow Truck för 299,-.

http://www.tradera.com/lego-technic-garagebargare-9395-auktion_180409_145473430


Dessvärre gäller bara priset om man betalar med Payair i sin mobiltelefon och just nu är det någon bugg i Payair 6.6 för Android så det går inte att registrera sig.  >:(

Jag har påpekat problemet för Payair via två ställen, få se om de lyckas fixa felet innan Webhallens erbjudande upphör.

Gjorde ochså ett försök, men insåg att det inte funkade.

jag skall ut å resa resten av veckan, men om du eller nån ser att det funkar med payair, kan ni väl skriva här så snart som möjligt.

/ Record
Friskt satsat, hälften vunnet..

micke

Citat från: Tobbe Arnesson skrivet 14 december 2011 kl. 17:04
Webhallen har någon slags kampanj på Tradera. Fast pris på helt nya Pick-Up Tow Truck för 299,-.

http://www.tradera.com/lego-technic-garagebargare-9395-auktion_180409_145473430


Dessvärre gäller bara priset om man betalar med Payair i sin mobiltelefon och just nu är det någon bugg i Payair 6.6 för Android så det går inte att registrera sig.  >:(

Jag har påpekat problemet för Payair via två ställen, få se om de lyckas fixa felet innan Webhallens erbjudande upphör.

Tack för tipset, köpte in två stycken
Mvh
Micke

Finns på Cuusoo som Micke

Tobbe Arnesson

#1008
Tellblom hittade samma deal fast utan Payair-kravet: http://www.tradera.com/lego-technic-garagebargare-9395-auktion_0_145559918

Trodde jag ja, länken när man ska betala är också till Payair.  >:(
Blogg: Robotkampen

Magnus den store

Köpte en Sith Infiltrator och fem stycken Blacksmith Attack på Netto, Högsbo, GBG häromdagen. Jag tror jag tog den sista Sith Infiltratorn men det finns ju fler Netto-butiker.

7961: Darth Maul's Sith Infiltrator för 449 kronor.
6918: Blacksmith Attack för 49 kronor styck.

Jag har en känsla av att det är billigt.
Pluppsala finns även på Flickr. Välkommen!

McBuddha

Nu när jag själv har lagt beslag på två st, så låt mej helt lugnt delge årets bästa kap:

FIRE BRIGADE 10197 - Helsingborg, Leklust - 800:-

När jag lämnade butiken i förrgår hade dom c:a 10 kvar. 8)
-dB

Record

Citat från: McBuddha skrivet 18 december 2011 kl. 07:42
Nu när jag själv har lagt beslag på två st, så låt mej helt lugnt delge årets bästa kap:

FIRE BRIGADE 10197 - Helsingborg, Leklust - 800:-

När jag lämnade butiken i förrgår hade dom c:a 10 kvar. 8)

Det var ett fynd, synd att man har 60 mil till butiken. :'(
Friskt satsat, hälften vunnet..

McBuddha

Jag kan åka förbi och handla åt dej. Är du i Höganäs/Helsingborgstrakten senare så kan du bara glida förbi och hämta upp det! Men jag får nog ha pengar att handla för. :)
-dB

Skafte

Citat från: McBuddha skrivet 19 december 2011 kl. 14:42
Jag kan åka förbi och handla åt dej. Är du i Höganäs/Helsingborgstrakten senare så kan du bara glida förbi och hämta upp det! Men jag får nog ha pengar att handla för. :)

Om du kan tänka dig att utvidga ditt erbjudande så finns det nog fler än tio härinne som gärna ser att du går dit och plockar upp dem...

Tie Fighter


Record

Citat från: McBuddha skrivet 19 december 2011 kl. 14:42
Jag kan åka förbi och handla åt dej. Är du i Höganäs/Helsingborgstrakten senare så kan du bara glida förbi och hämta upp det! Men jag får nog ha pengar att handla för. :)

Har du någon aktuell lager status? jag kommer nog inte neråt inom överskådlig framtid, men det är ett senare problem, går ju att skicka, och trots fraktkostnad, är det ju fortfarande ett bra pris.
Friskt satsat, hälften vunnet..

lindyhep

Pratade med dem igår i Hbg och då stod det 3 kvar på hyllan. (Och sen hoppas jag att mina föräldrar var där och norpade ett som julklapp till mig men säker är jag inte......)

Record

Citat från: lindyhep skrivet 19 december 2011 kl. 16:19
Pratade med dem igår i Hbg och då stod det 3 kvar på hyllan. (Och sen hoppas jag att mina föräldrar var där och norpade ett som julklapp till mig men säker är jag inte......)

Okej, världen går inte under för det.. men nästan ;) :D

Friskt satsat, hälften vunnet..

Pekblom

Citat från: Record skrivet 19 december 2011 kl. 16:23
Okej, världen går inte under för det.. men nästan ;) :D
Var inte så säker på det. Jag tycker mig kunna se en begynnande fragmentering av konturen.. ;)

shutter

CitatHar du någon aktuell lager status?

Först av allt en påminnelse om att bejaka svenska språket där lagestatus skrivs som ett ord och betyder just hur mycket som finns på lager.

Onekligen har butiken haft några ex. på just lagret, som inte var på butikshyllan tidigare.

Kl 17.45 i dag stod det nämligen 5 ex kvar på hyllan när jag gick...  :D

LEGO® is a trademark of the LEGO Group of companies which does not sponsor, authorize or endorse this site.