Swebrick

För dig som hittat tillbaka till LEGO®. En mötesplats för vuxna entusiaster.
Huvudmeny

Tips om prisvärt LEGO (inga auktioner)

Startat av shiftaltcmd, 04 mars 2009 kl. 18:35

Föregående ämne - Nästa ämne

Skafte

Fler nyckelringar och magnetset på S@H. 801 bitar Polislamborghini för 384kr är absolut prisvärt också!

http://shop.lego.com/SalesAndDeals/Default.aspx?va=1

Ejdeholm

City Gross ska ha 25 % rea på leksaker nästa vecka,
tror att  det skall gälla alla   :)

Skrytsson

BR har rea på ett par SW- och Ninjago-set. Bl a 7869 Battle for Geonosis och 7868 Mace Windu's Jedi Starfighter för 349 kr/st (ord. pris 449 ,-) samt 2519 Skeleton Bowling för 249 kr (ord pris 349 ,-)


mordatre

Netto får in lite Ninjago nästa helg.
Lite irriterande att jag köpte motorcykeln till fullpris för 3 veckor sedan.  :(
Blir nog 1 eller 2 av ninja ambush då det faktiskt är halva priset på den. (39:-)
Vad som händer på en Legoträff stannar på en Legoträff.

Teabox

Citat från: mordatre skrivet 27 februari 2011 kl. 16:27
Netto får in lite Ninjago nästa helg.
Lite irriterande att jag köpte motorcykeln till fullpris för 3 veckor sedan.  :(
Blir nog 1 eller 2 av ninja ambush då det faktiskt är halva priset på den. (39:-)

Tack för tipset. Mer info här -> http://viewer.zmags.com/publication/1e3fc2e9#/1e3fc2e9/1

Skrytsson

Hmm, Netto - är det en av de butikskedjorna som finns runtom i hela landet utom Sthlm?

shiftaltcmd

Bara söder om Stockholm om jag minns rätt.

Tufs

Citat från: Ejdeholm skrivet 25 februari 2011 kl. 23:24
City Gross ska ha 25 % rea på leksaker nästa vecka,
tror att  det skall gälla alla   :)

Man kanske ska dra dit då :P

Skrytsson

Citat från: shiftaltcmd skrivet 27 februari 2011 kl. 21:38
Bara söder om Stockholm om jag minns rätt.

Nix, finns inte alls i Sthlm. Får vänta till 2012 då de kanske är tillbaka: http://www.market.se/Brancher/Dagligvaror/Netto-tillbaka-i-Stockholm-2012/  :P

shiftaltcmd

Netto
Karlstad och Katrineholm verkar vara det som finns norrut. Och för en som bor i Norrland så är ju det nästan Danmark.
Söder om det lite varstans.

NielsG

Citat från: Ejdeholm skrivet 25 februari 2011 kl. 23:24
City Gross ska ha 25 % rea på leksaker nästa vecka,
tror att  det skall gälla alla   :)

Gällar i alla fall City Gross Ulvsunda. Var forbi o plockade upp lite mf's o curved roads... Alt står til list pris, så det er inte mycket billigare end S&L...

Olsson

Gäller på City Gross i Norrköping också. Köpte 7929 för 262 kr.

AndersI

Lekhuset i Norrköping säljer minifig serie 2 och 3 för 19.75 (tror jag det var, fick i alla fall fem plus växel på en hundring).

Olsson

Helt rätt. Lekhuset har mig veterligen bäst priser och störst utbud i stan. Handlar normalt det mesta där.
City Gross hade Serie 2 inne för 19.95 minus en femma i rabatt. :)



Tufs

Man kanske ska ta sig en tur till City Gross och köpa någon minifig. Har aldrig gjort det, dem verkar ju vara väldigt populära..

LEGO® is a trademark of the LEGO Group of companies which does not sponsor, authorize or endorse this site.