Swebrick

För dig som hittat tillbaka till LEGO®. En mötesplats för vuxna entusiaster.
Huvudmeny

Minifigurer serie 26 rymdtema

Startat av andreaseldh, 14 maj 2024 kl. 18:34

Föregående ämne - Nästa ämne

andreaseldh

Serie 26 har visst ingen egen tråd, förrän nu!

Vet vi...
  • om det är exakt tre uppsättningar i en obruten låda?
  • om personalen i Skärholmen redan i förväg har märkt ut askarna?

narwo

Citat från: andreaseldh skrivet 14 maj 2024 kl. 18:34Serie 26 har visst ingen egen tråd, förrän nu!

Vet vi...
  • om det är exakt tre uppsättningar i en obruten låda?
  • om personalen i Skärholmen redan i förväg har märkt ut askarna?
köpt 3 lådor, exact samma i alla.
har många extra, nån du söker efter?

Jenny242

Citat från: andreaseldh skrivet 14 maj 2024 kl. 18:34
  • om personalen i Skärholmen redan i förväg har märkt ut askarna?
Nej, de har blivit tillsagda att de inte får märka ut lådorna med nummer. Men de kan hjälpa en att scanna lådorna med Bricksearch appen om man inte har den själv, och om de har tid såklart 😀
Jenny242

ColA

Citat från: Jenny242 skrivet 14 maj 2024 kl. 20:41Nej, de har blivit tillsagda att de inte får märka ut lådorna med nummer. Men de kan hjälpa en att scanna lådorna med Bricksearch appen om man inte har den själv, och om de har tid såklart 😀
Min Bricksearch app kunde inte scanna något idag när jag var på lokala lekia i Tyresö...

Jenny242

Citat från: ColA skrivet 14 maj 2024 kl. 21:09Min Bricksearch app kunde inte scanna något idag när jag var på lokala lekia i Tyresö...
Nu när jag tänker på det var det en annan app de hade. "Minifig Scan" hette den. Laddade ner den, då min brick search app inte heller funkade. Minifig Scan funkade för mig när jag testade hemma sen 😀
Jenny242

andreaseldh

Jag kan inte bestämma mig om det räcker med en av varje eller om jag vill ha fler. Kanske lika bra att satsa på en hel låda.

Är det Webhallen som gäller i så fall?

narwo

Citat från: andreaseldh skrivet 14 maj 2024 kl. 21:55Jag kan inte bestämma mig om det räcker med en av varje eller om jag vill ha fler. Kanske lika bra att satsa på en hel låda.

Är det Webhallen som gäller i så fall?
ebrix har haft nattrea, hel låda för 998kr!!!

crowwlime_

Bricksearch verkade funka fint för mig. ICA Maxi Östersund hade bara fem stycken askar ute i butik, och jag tyckte de var för dyra. Men jag var tvungen att kolla vilka som låg där ändå.  :)

Tunnan

Citat från: crowwlime_ skrivet 15 maj 2024 kl. 09:35Bricksearch verkade funka fint för mig. ICA Maxi Östersund hade bara fem stycken askar ute i butik, och jag tyckte de var för dyra. Men jag var tvungen att kolla vilka som låg där ändå.  :)

använde den oxå att leta fram en komplett serie plus några extra jag ville ha på Gekås i helgen. 35kr styck va rimligt pris dessutom 😇

Tornet

Citat från: andreaseldh skrivet 14 maj 2024 kl. 18:34Serie 26 har visst ingen egen tråd, förrän nu!

Vet vi...
  • om det är exakt tre uppsättningar i en obruten låda?
  • om personalen i Skärholmen redan i förväg har märkt ut askarna?
Det var 3 uppsättningar i lådan jag köpte på ebrix i början av veckan.

Funkade för övrigt bra att scanna med verktyget på Jay's Brick Blog.  Öppnade en av varje för att verifiera.

LEGO® is a trademark of the LEGO Group of companies which does not sponsor, authorize or endorse this site.