Swebrick

För dig som hittat tillbaka till LEGO®. En mötesplats för vuxna entusiaster.
Huvudmeny

Klossar i Varberg 20-21 april 2024

Startat av Wolcker, 20 februari 2024 kl. 20:22

Föregående ämne - Nästa ämne

Ihoplänkade händelser

RetroBricker

Jag ser att det finns tre ingångar till arenan, huvudentrén, parkentrén och norra entrén. Nån som vet vilken vi ska använda för inlastningen? @Wolcker?
Av var och en efter förmåga, åt var och en efter behov

narwo

Ska kommer i till varberg-station vid tåg kl15:30 på fredag. Finns det nån som kan hämta mig? :)

Wolcker

Citat från: RetroBricker skrivet 14 april 2024 kl. 10:21Jag ser att det finns tre ingångar till arenan, huvudentrén, parkentrén och norra entrén. Nån som vet vilken vi ska använda för inlastningen? @Wolcker?

Det finns en "ramp" på häger sida av arenan när man parkerar.

Skärmbild 2024-04-14 140111.jpg
Flickr Wolcker
Hemsida Wolcker.com
Instagram  Wolcker

Wolcker

Citat från: narwo skrivet 14 april 2024 kl. 13:29Ska kommer i till varberg-station vid tåg kl15:30 på fredag. Finns det nån som kan hämta mig? :)

Jag komemr nog kunna hjälpa dig, annars fixar jag någon som kommer och hämtar upp dig =)
Flickr Wolcker
Hemsida Wolcker.com
Instagram  Wolcker

Wolcker

Nu är det inte långt kvar. Ser fram emot att ses :)
Flickr Wolcker
Hemsida Wolcker.com
Instagram  Wolcker

Tunnan

Citat från: Wolcker skrivet 15 april 2024 kl. 16:35Nu är det inte långt kvar. Ser fram emot att ses :)
Allt står packat och klart för avfärd, hoppas jobbeveckan går fort bara :D

Jimmy

Citat från: Wolcker skrivet 15 april 2024 kl. 16:35Nu är det inte långt kvar. Ser fram emot att ses :)
Samma Här allt är packat och klart , har ju inte långt.. men många lådor blev det 

Wolcker

Kan också säga att det är ca 50 st utställare anmälda :)
Flickr Wolcker
Hemsida Wolcker.com
Instagram  Wolcker

Jimmy

Citat från: Wolcker skrivet 16 april 2024 kl. 07:32Kan också säga att det är ca 50 st utställare anmälda :)
Kul Att träffas och se alla fantastiska byggen 

Daylight

Citat från: Wolcker skrivet 16 april 2024 kl. 07:32Kan också säga att det är ca 50 st utställare anmälda :)
grymt

V.L.flower

I Love Studs
https://konstnarviolalindell.se
insta: konstviolalindell

Wolcker

#26
Inte någon som råkar ha sådär 100+ st av 65578 i grön


Som de vill bli av med och kan ha med sig till utställningen?
Flickr Wolcker
Hemsida Wolcker.com
Instagram  Wolcker

narwo

#27
Citat från: Wolcker skrivet 17 april 2024 kl. 22:08Inte någon som råkar ha sådär 100+ st av 65578 i grön


Som de vill bli av med och kan ha med sig till utställningen?
Ska kollar ikväll, men kanske @ColA kommer? han har i hans BL.

Tunnan

Citat från: narwo skrivet 18 april 2024 kl. 07:48Ska kollar ikväll, men kanske @ColA kommer? han har i hans BL.
Tror inte han kommer för jag har en liten påse som vi bestämt han ska få i Karlshamn om ca en månad... men kan ha fel. 

ColA

Tyvärr 
Citat från: Tunnan skrivet 18 april 2024 kl. 08:02Tror inte han kommer för jag har en liten påse som vi bestämt han ska få i Karlshamn om ca en månad... men kan ha fel.
Ingen Varberg för mig tyvärr. Men vi ses i Karlskrona 😊

LEGO® is a trademark of the LEGO Group of companies which does not sponsor, authorize or endorse this site.