Swebrick

För dig som hittat tillbaka till LEGO®. En mötesplats för vuxna entusiaster.
Huvudmeny

Bricklink-problem

Startat av Claude76, 03 mars 2024 kl. 00:52

Föregående ämne - Nästa ämne

MrUzagi

Citat från: Wolcker skrivet 06 mars 2024 kl. 11:02Förstår inte hur ni kan ha så många, lägger ni bara saker i inköpslistor och skippar att inköpa saker =)

Själv har jag 4 aktiva listor, har några sparade på datorn också men räknar dom som inaktiva =)

Jag tror jag har fyra listor för bara Hogwarts i olika skepnader.
De flesta listorna är mest "intressanta saker som gör det lättare att hitta hos BL-butiker". Om jag beställer något från en butik så är det ofta genom en av listorna, och de övriga listorna använder jag i synnerhet om jag behöver uppfylla en minimikvot e.dyl.

Claude76

Citat från: byStfn skrivet 06 mars 2024 kl. 10:31Åh, ledsen att jag skrev så att det gick att missuppfatta! :( Men bra med mus-fnatt!

Bifogar bild på mina wanted-lists så känner dig bättre :)

bl-wanted.jpg
Nejdå, ingen fara. Tror bara att det var jag som läste för snabbt och med för trötta ögon (som alltid).

Och det muntrade upp med din lista, skönt att ligga i lä :)

Citat från: Wolcker skrivet 06 mars 2024 kl. 11:02Förstår inte hur ni kan ha så många, lägger ni bara saker i inköpslistor och skippar att inköpa saker =)

Själv har jag 4 aktiva listor, har några sparade på datorn också men räknar dom som inaktiva =)
Nej, se Stefans svar. Det prickar in ganska precis för mig också (samt det jag skrev tidigare om hur jag lagt upp det).
Citat från: byStfn skrivet 06 mars 2024 kl. 11:04Många projekt som inte prioriteras annat än på lång sikt. Går igenom listorna när jag gör stora beställningar eller behöver komma upp i minsta-summor. Sen är nog många listor sådana som jag skulle kunna radera men inte gjort :P
Citat från: MrUzagi skrivet 06 mars 2024 kl. 11:04Och jag som tyckte att jag började få lite många när jag passerade 50 (numera 61)...
Bra kämpat! Du är snart ikapp  ;D

Ha det fint alla!
Lego is my drug of choice

Myko

Jag har nog haft kanske 10 listor totalt sen jag blev AFOL ~2005. Men så gör jag aldrig inköps- eller komihåg-listor för icke-lego heller.

Silence101

Jag blev lite förvånad att jag hade så många  :o
It all seems so stupid, it makes me want to give up.
But why should I give up when it all seems so stupid?

LEGO® is a trademark of the LEGO Group of companies which does not sponsor, authorize or endorse this site.