Swebrick

För dig som hittat tillbaka till LEGO®. En mötesplats för vuxna entusiaster.
Huvudmeny

Swebrick event 2023 29-30 april Örebro

Startat av Ozp, 26 september 2022 kl. 21:39

Föregående ämne - Nästa ämne

Ihoplänkade händelser

Nybohov Creation Ltd.

Citat från: ColA skrivet 11 januari 2023 kl. 19:20Alla ska väl dit?  ;)

Jag hoppas verkligen att jag kan komma! Förutom Hallwylska har jag inte varit med på någon utställning sedan Borlänge 2019. Det vore fint att se alla och jag behöver visa upp min del av Castonien för att leva upp till åtagandena i projektbeställningen. Jag håller tummarna för att vi ska kunna få till någon gemensam transport från Stockholm. Det är dumt att ha en skrymmande hobby och sakna körkort. Det borde jag ha tänkt på.
Bara ett simpelt radhusmods i en miljonprogramslägenhet. Verkligen ingen keramiker.

Ozp

Det är väl inte för sent att skaffa körkort?

CopMike

Citat från: Ozp skrivet 27 januari 2023 kl. 14:37Det är väl inte för sent att skaffa körkort?
Jag har hört att äter man tillräckligt mycket Corn Flakes så hittar man till slut ett körkort i flingpaketet ;D !

Nybohov Creation Ltd.

Citat från: CopMike skrivet 27 januari 2023 kl. 19:35
Citat från: Ozp skrivet 27 januari 2023 kl. 14:37Det är väl inte för sent att skaffa körkort?
Jag har hört att äter man tillräckligt mycket Corn Flakes så hittar man till slut ett körkort i flingpaketet ;D !

Till eventet i Örebro blir det tajt att hinna fixa ett riktigt körkort.

Om ett par år har äldsta skaffat körkort. Jag får hålla ut till dess.
Bara ett simpelt radhusmods i en miljonprogramslägenhet. Verkligen ingen keramiker.

Myko

Citat från: Nybohov Creation Ltd. skrivet 28 januari 2023 kl. 15:53Om ett par år har äldsta skaffat körkort. Jag får hålla ut till dess.

Det var vad dina (och mina...) föräldrar trodde.

Ozp


Magnusengstrom

Citat från: CopMike skrivet 27 januari 2023 kl. 19:35
Citat från: Ozp skrivet 27 januari 2023 kl. 14:37Det är väl inte för sent att skaffa körkort?
Jag har hört att äter man tillräckligt mycket Corn Flakes så hittar man till slut ett körkort i flingpaketet ;D !
Jag vet, hittade mitt i andra paketet som jag öppnade.

Nybohov Creation Ltd.

Bara ett simpelt radhusmods i en miljonprogramslägenhet. Verkligen ingen keramiker.

Jesperrydhog

Var kan man anmäla sig till Örebro. Jag ska försöka att kunna komma med kanske med några av mina moc.

andreas E

Anmälan kommer upp i nästa vecka.

Daylight


CopMike


MrUzagi


andreaseldh

Citat från: Stork skrivet 23 januari 2023 kl. 18:27Jag gissar att vi bor på Scandic Grand, som ligger mitt emot Conventum?

Citat från: Daylight skrivet 08 februari 2023 kl. 20:19Hotell bokat nu iaf ;D

Citat från: MrUzagi skrivet 08 februari 2023 kl. 21:29Samma lika för min del också nu. 8)

Tack för påminnelsen!

robinnilsson403

Själv väntar jag på om vi får någon bokningskod eller dylikt.
I min skalle brann en motsats, En skogsbrand i en park
Där hundratusen apor, Fyller tonårsblanka ark

LEGO® is a trademark of the LEGO Group of companies which does not sponsor, authorize or endorse this site.