Swebrick

För dig som hittat tillbaka till LEGO®. En mötesplats för vuxna entusiaster.
Huvudmeny

Swebrick event 2023 29-30 april Örebro

Startat av Ozp, 26 september 2022 kl. 21:39

Föregående ämne - Nästa ämne

Ihoplänkade händelser

drdoddo


Jesperrydhog

#121
Jag har bokat hotell city Örebro.  Så jag kommer dit. Med mina egna modeller också.

MBL Designs

Citat från: Klossfestivalen skrivet 13 april 2023 kl. 14:26Hej på er.

Vi kommer att börja trycka på med ännu mer marknadsföring av ert event inför valborgshelgen.

Ett inlägg blir att också informera om att det kommer vara ett helt gäng av sk fd. Lego Masters deltagare.
Vi ser i vårt FB event vilka som sagt att de kommer, men antar att internt i Swebricks anmälningsformulär, så är det fler.
Men denna når inte vi såklart.

Ni som varit med i Lego Masters och vill att vi nämner att ni kommer får gärna fylla på i denna tråd, så adderar vi till.

De som sagt i FB eventet att de kommer är:

  • Leonard von Wolcker
  • Eva Svartkrut
  • Jonas Wide
  • Glenn Foltas Stark
  • Stefan Eriksson
  • Vidar Olsson
  • Albin Hansson
  • John-Erik Hansson
  • Jennie Lindell

Så ni som vill nämnas i inlägget får fylla på i tråden - med risk att tråden får några sidor till  ;)


Ha en fortsatt fin och solig vecka!


/Fredrik


Jag kommer vara på plats!

Lordflintstone

Nu börjar det nalkas utställning och dags att pucha i socialamedia. Ni som har FB posta gärna mycket i AFOL gruppen om hur ni förbereder er för Örebro 29/4, ju fler poster desto mer ser det ut som ett oundvikligt event.

Skafte

eMpTyW och jag (Mattias och Petter) från säsong 1 kommer vara där.

robinnilsson403

Citat från: Skafte skrivet 16 april 2023 kl. 12:02eMpTyW och jag (Mattias och Petter) från säsong 1 kommer vara där.
Har ni med er någon reklam för podden?
I min skalle brann en motsats, En skogsbrand i en park
Där hundratusen apor, Fyller tonårsblanka ark

Skafte

Citat från: robinnilsson403 skrivet 16 april 2023 kl. 12:26
Citat från: Skafte skrivet 16 april 2023 kl. 12:02eMpTyW och jag (Mattias och Petter) från säsong 1 kommer vara där.
Har ni med er någon reklam för podden?
Vi tänkte snarare ha med hela poddutrustningen och sitta och banda avsnitt mest hela tiden, men jag känner en och annan som borde kunna snickra ihop en skylt med lite info och en QR-kod med mera. Bra tänkt!

Godtfred

Ni får bygga en bur (av lego) där ni sitter och poddar.

Gideon

Citat från: Skafte skrivet 16 april 2023 kl. 12:40Vi tänkte snarare ha med hela poddutrustningen och sitta och banda avsnitt mest hela tiden, men jag känner en och annan som borde kunna snickra ihop en skylt med lite info och en QR-kod med mera. Bra tänkt!
QR-kod med 2x2 stora "pixlar" (eller ännu större?) så den syns på lite håll?

CopMike

Citat från: Godtfred skrivet 16 april 2023 kl. 13:26Ni får bygga en bur (av lego) där ni sitter och poddar.
Och en klassisk mikrofon i Lego 8)!

Betweenbrickwalls

Citat från: Klossfestivalen skrivet 13 april 2023 kl. 14:26Hej på er.

Vi kommer att börja trycka på med ännu mer marknadsföring av ert event inför valborgshelgen.

Ett inlägg blir att också informera om att det kommer vara ett helt gäng av sk fd. Lego Masters deltagare.
Vi ser i vårt FB event vilka som sagt att de kommer, men antar att internt i Swebricks anmälningsformulär, så är det fler.
Men denna når inte vi såklart.

Ni som varit med i Lego Masters och vill att vi nämner att ni kommer får gärna fylla på i denna tråd, så adderar vi till.

De som sagt i FB eventet att de kommer är:

  • Leonard von Wolcker
  • Eva Svartkrut
  • Jonas Wide
  • Glenn Foltas Stark
  • Stefan Eriksson
  • Vidar Olsson
  • Albin Hansson
  • John-Erik Hansson
  • Jennie Lindell

Så ni som vill nämnas i inlägget får fylla på i tråden - med risk att tråden får några sidor till  ;)


Ha en fortsatt fin och solig vecka!


/Fredrik


Jag kommer!
Instagram: @betweenbrickwalls

Flickr: https://www.flickr.com/photos/149907857@N08/

Skafte

Citat från: CopMike skrivet 16 april 2023 kl. 19:40
Citat från: Godtfred skrivet 16 april 2023 kl. 13:26Ni får bygga en bur (av lego) där ni sitter och poddar.
Och en klassisk mikrofon i Lego 8)!

Check på den då:

AEA3B444-0D59-45C5-9038-D6F48DFD752E.jpeg

CopMike

Citat från: Skafte skrivet 19 april 2023 kl. 14:42
Citat från: CopMike skrivet 16 april 2023 kl. 19:40
Citat från: Godtfred skrivet 16 april 2023 kl. 13:26Ni får bygga en bur (av lego) där ni sitter och poddar.
Och en klassisk mikrofon i Lego 8)!

Check på den då:

AEA3B444-0D59-45C5-9038-D6F48DFD752E.jpeg
Jag bugar mig för nivån & snabbheten i bygget från the First Losers 8)!

Daylight

Citat från: Lordflintstone skrivet 16 april 2023 kl. 10:30Nu börjar det nalkas utställning och dags att pucha i socialamedia. Ni som har FB posta gärna mycket i AFOL gruppen om hur ni förbereder er för Örebro 29/4, ju fler poster desto mer ser det ut som ett oundvikligt event.
En vecka kvar typ. Mycket förberedelser inför Örebro 👍

Valthornet


LEGO® is a trademark of the LEGO Group of companies which does not sponsor, authorize or endorse this site.