Klossfestivalen - SUNDSVALL 12 augusti 2023 i Nordichallen

Startat av Klossfestivalen, 02 juni 2023 kl. 10:03

Föregående ämne - Nästa ämne

Ihoplänkade händelser

swestar

Citat från: Klossfestivalen skrivet 09 augusti 2023 kl. 10:11Hej hej.

Saknar svar från några ang vad ni önskar äta på middagen på lördag.
Toppen om ni kunde maila in så jag kan skicka det vidare till restaurangen.
Tack!

@swestar
@Aco
@EpsilonEta
@Hultan


/Fredrik
Klart
Mina Egna Byggen flickr
Instagram

EpsilonEta

Är det någon av er som kommer som kan tänka sig låna ut sin bil (eller skjuta mig)? Jag bor 3km från arenan men svårt att ta Legot på cykeln.
Kommer antagligen behövas två vendor om ni inte har en riktigt stor bil (behöver även hjälp hem på lördagen)
Jag kommer vara på plats från 12 så vi kan träffas där när det passar er.
Min karaktär i Bortom Sol är: <a href="http://www.swebrick.se/wiki/index.php?title=Louise_Tellarian_%28Bortom_Sol%29">Liiz </a>

Hultan

Citat från: EpsilonEta skrivet 10 augusti 2023 kl. 12:50Är det någon av er som kommer som kan tänka sig låna ut sin bil (eller skjuta mig)? Jag bor 3km från arenan men svårt att ta Legot på cykeln.
Kommer antagligen behövas två vendor om ni inte har en riktigt stor bil (behöver även hjälp hem på lördagen)
Jag kommer vara på plats från 12 så vi kan träffas där när det passar er.

Hej!

Jag kan komma och hämta dig och ditt Lego på fredagen och skjutsa hem dig på lördagen. Har hyfsat stor bil så med lite tur går allt på en vända.

/Huiltan

Eriol

Har äntligen fått lite koll på mina jobbtider och räknar med att komma till Nordichallen runt 19.00 i kväll. Spara gärna en macka till mig. Vi ses!

Emma

Pepp!!! Jag är ledig idag, så jag väntar in Stej från norr, sen drar vi dit! Är kanske där vid 17.

Klossfestivalen

Hej hej. 

Tror jag pratat med alla er utställare om middagen. Men om inte, så har det beslutats om att flytta fram middagen till Kl.20 imorgon lördag på Scandic City Sundsvall. Önskemålet kom från flertalet av er. Kommer bli trevligt. 

Syns imorgon!

/Fredrik

Emma

Tusen tack för en fantastisk dag på Gärde!! Jätteroligt verkligen! Jag ska lägga upp lite bilder sen.

CopMike


Byggare Nygren

Tack för en härlig dag på Nordichallen!
Och tack för väldigt trevligt bemötande av er! Det här vill jag göra fler gånger. Mvh Byggare Nygren

darthemil83


Eriol

Citat från: darthemil83 skrivet 13 augusti 2023 kl. 06:22Hoppas ni hade trevligt !
Det hade vi! Tack allihop! Jag missade  middagen men tog mig i alla fall hem igår kväll innan det blev alltför sent.


Emma

#42
Många spännande möten med intresserade besökare! Vi försökte sprida ordet att det blir en till utställning i mars.

Emma

Citat från: Byggare Nygren skrivet 12 augusti 2023 kl. 23:20Tack för en härlig dag på Nordichallen!
Och tack för väldigt trevligt bemötande av er! Det här vill jag göra fler gånger. Mvh Byggare Nygren


Välkommen till gemenskapen! Det blir ju träff i slutet på september, kolla in vår regions-tråd här på forumet!

Arvid

Stort tack till alla inblandade för en supertrevlig dag och kväll!

Extra tack till Emma som pushade oss att ställa ut. Annars hade jag aldrig vågat delta med mina blygsamma byggen. 

LEGO® is a trademark of the LEGO Group of companies which does not sponsor, authorize or endorse this site.