Swebrick

För dig som hittat tillbaka till LEGO®. En mötesplats för vuxna entusiaster.
Huvudmeny

Tips om prisvärt LEGO (inga auktioner)

Startat av shiftaltcmd, 04 mars 2009 kl. 18:35

Föregående ämne - Nästa ämne

Anders67

Har fått mail från letsdeal som beklagar att det krånglar, de jobbar på att få det fixat under dagen!

Art Vandelay

Nu är det fixat. Vidarebefordrade letsdeal-mejlet till kundservice@jollyroom.se så aktiverade de koden.

Joge

Då får man hoppas att det kommer ett mejl under dagen då...

cladam

Hur har det gått för er, funkar koderna för er? Samma trista resultat för mig..

Joge

#1759
Nix! Fungerar fortfarande inte här. Får kanske skicka iväg ett mejl till senare idag.

Edit: Nu har man fått svar från jollyroom, och 'dealen' är fixad...hoppas nu bara de godtar 2 beställningar till samma adress.

cladam

Funkar fortfarande inte..
Såvitt jag kunde utläsa fanns det inga såna begränsningar ang. flera beställningar till samma adress.

Joge

Det står "Max 1 deal per person, du får köpa fler deals att ge bort". Men om man ger bort presentkortet eller själva köpet bör inte spela så stor roll tycker man. Det är ju inte optimalt att ge bort ett presentkort till någon minderårig som ändå inte får lov att handla någonting online.

cladam

Jo, det var villkoren från lets deal men enligt jollyrooms köpvillkor får minderåriga handla om dom har målsmans tillåtelse.
Vi är fyra i familjen därav fyra ej fungerande koder...

Joge

Jag tror nog att det kommer att lösa sig för dig snart. Let's deal hörde av sig idag och de skulle kontakta företaget (jollyroom), men i mitt fall och många andras så är ju det lite sent..

Hoppas bara att de saker du ville köpa för några dagar sedan finns kvar i lager..

lindyhep

"Tack för ditt mejl!

Vi håller på att kolla med företaget vad det är som har hänt och jag ber att få återkomma till dig igen så fort koderna fungerar :)

Önskar dig en riktigt härlig måndag!

Vänliga hälsningar,"

trillade just in i min inkorg.

cladam

Jag fick ett mejl där dom sa att koderna var aktiverade och att det skulle funka, vilket det lyckligtvis även gjorde.
Inget av det jag ville ha hade hunnit ta slut som tur var.

lindyhep

Citat från: cladam skrivet 01 april 2013 kl. 13:07
Jag fick ett mejl där dom sa att koderna var aktiverade och att det skulle funka, vilket det lyckligtvis även gjorde.
Inget av det jag ville ha hade hunnit ta slut som tur var.

Jag fick också det mailet för ett litet tag sen. Dessvärre fungerar min kod ändå inte :/ Har mailat igen. *suck*

Mirre

#1767
Tips om man passerar Malmö!

Det finns en outlet på Stora Bernstorp som säljer allt mellan himmel och jord bl.a. lego! De har 25% rabatt på redan sänkta priser på alla leksaker. Det börjar bli ganska urplockat men det finns säkert en del bra klipp kvar.

På sällskapsspel är det 50% rabatt och jag såg flera från lego. Prisexempel på ett bra? parts pack Ramses Pyramid för 249:- -50%.

Jag köpte massor men blev mest häpen över priset på 25:- -25%.

Hoppas jag lyckades med länkarna... tydligen inte men jag vet inte vad felet är.

/Mirre

Wuntin

Citat från: Mirre skrivet 02 april 2013 kl. 14:35
Hoppas jag lyckades med länkarna... tydligen inte men jag vet inte vad felet är.

Felet är att Ramses Pyramid inte är ett Set, utan en Gear. Idiotisk distinktion av BrickLink, tycker jag.

3843 Ramses Pyramid

MicroByggare

Oj om det finns lego sällskaps spel så blir jag glad för jag söker nämligen frog rush men kan inte finna det :( tyvärr bor jag för långt bort från Malmö :( :( men om någon har den snälla själen i sig och bor nära eller i Malmö kanske den snälla själen kan köpa det åt mig ;D ??? Skulle Max betala 120:- för spelet utan frakt ;D
Minderårig LEGObyggare! Min Flickr: www.flickr.com/photos/92996446@N08/

LEGO® is a trademark of the LEGO Group of companies which does not sponsor, authorize or endorse this site.