Swebrick

För dig som hittat tillbaka till LEGO®. En mötesplats för vuxna entusiaster.
Huvudmeny

Tips om prisvärt LEGO (inga auktioner)

Startat av shiftaltcmd, 04 mars 2009 kl. 18:35

Föregående ämne - Nästa ämne

mechamike

Linköping Sagoland ,
Genosian Cannon och Droid Escape 179:-
mid scale Star destoyern 399:-
Stora Dino Hunter setet med helikopter för 599:-  (jag var bra sugen på en T-rex hojta till Tommy om du partar ut en för bra pris)
Ninjago Epic dragon battle 599:-


?

malmen

Lekia i Nordstan har 50% rabatt på , ord.pris var 1499:-

shiftaltcmd

Barnens Hus i Sundsvall 50% på utgående lego-spel, Harry Potter och en del Star Wars, bla Jabbas palace

boba johan

Barnenshus på Burlöv har polisstationen för 599

ByggareDan

Reklamen från Leklust kom i brevinkastet, såg att dom hade Craggers stridsskepp för 499:- istället för ord.pris 899:- + lite rabatt på övriga Chima.
Även friends poolen var på jippopris 299:- .

/ByggareDan

o0ger

Citat från: ByggareDan skrivet 16 mars 2013 kl. 18:47
Reklamen från Leklust kom i brevinkastet, såg att dom hade Craggers stridsskepp för 499:- istället för ord.pris 899:- + lite rabatt på övriga Chima.
Även friends poolen var på jippopris 299:- .

/ByggareDan

Verkar som om Zetterlunds i Västerås inte tillhör Leklust längre. Hittar dem inte på leklusts hemsida. Nån om vet? Tänkte kolla om de hade några kvar.
Följ mig på Flickr eller Instagram. Jag har också en blogg. | Glöm aldrig Bortom Sol!

ByggareDan

Citat från: o0ger skrivet 26 mars 2013 kl. 20:00
Citat från: ByggareDan skrivet 16 mars 2013 kl. 18:47
Reklamen från Leklust kom i brevinkastet, såg att dom hade Craggers stridsskepp för 499:- istället för ord.pris 899:- + lite rabatt på övriga Chima.
Även friends poolen var på jippopris 299:- .

/ByggareDan

Verkar som om Zetterlunds i Västerås inte tillhör Leklust längre. Hittar dem inte på leklusts hemsida. Nån om vet? Tänkte kolla om de hade några kvar.


Verkar som om Zetterlunds utgått från Leklust, närmast är väl Eskilstuna, kanske nån kan köpa ut  :o
Här i Uppsala har dom ialla fall dom kvar, men jag är tyvärr inte mot Västeråssidan, vet inte om du är mot U-a i såna fall kan jag köpa ut om det är så.


/ByggareDan

Wuntin

Letsdeal-deal hos jollyroom.se (online Barn&Baby-butik som jag aldrig hört
talas om) liknande dealen hos LekMer för ett tag sedan. Presentkort på 500kr
för 250kr. Frakt på 59kr tillkommer om jag förstått rätt, så 500kr lego för
310kr.

Gäller i ca. 12 timmar till.

Joge

Låter som en bra deal, Wuntin! Jag köpte nyss ett sådant presentkort, men koden fungerade naturligtvis inte.  ??? Har nu mailat och frågat om det vart nåt fel som var trasigt. Får se om man får en ny kod...eller ett svar åtminstone  :)

Art Vandelay

Citat från: Joge skrivet 29 mars 2013 kl. 13:28
Låter som en bra deal, Wuntin! Jag köpte nyss ett sådant presentkort, men koden fungerade naturligtvis inte.  ??? Har nu mailat och frågat om det vart nåt fel som var trasigt. Får se om man får en ny kod...eller ett svar åtminstone  :)
Gick inte här heller. Förra gången när det var Lekmer fungerade det bra dock.

Wuntin

Asch, så trist. Det funkade för mig; en styck Rancor Pit för 410kr totalt. Hoppas de löser det för er del.

cladam

Ingen av mina koder från lets deal fungerade.. Fruktansvärt irriterande

Anders67

Har också köpt en kod men vid utcheckning på jollyroom så krånglar det - ett pop-up fönster som säger "true" och sedan tillbaka men ingen rabatt - så på tisdag blir det telefon till kundtjänst, om inte det ordnar sig imorgon med ett nytt försök!

Joge

Citat från: Anders67 skrivet 30 mars 2013 kl. 00:46
Har också köpt en kod men vid utcheckning på jollyroom så krånglar det - ett pop-up fönster som säger "true" och sedan tillbaka men ingen rabatt - så på tisdag blir det telefon till kundtjänst, om inte det ordnar sig imorgon med ett nytt försök!

Precis samma sak händer för mig. Går du sedan till varukorgen så finns även där en ruta för rabattkoder. Och använder man den där, så får man en liten text liknande denna. "Kupongkoden "bla-bla-bla" är inte giltig."

Korkad som jag var/är så köpte ytterligare ett presenkort igår för att testa, men återigen med samma resultat.

lindyhep

Jag har inte testat min ännu men det jag skulle göra först om det krånglar på det sättet är nog att byta webbläsare. Det kanske ni redan gjort iofs.

LEGO® is a trademark of the LEGO Group of companies which does not sponsor, authorize or endorse this site.