Swebrick

För dig som hittat tillbaka till LEGO®. En mötesplats för vuxna entusiaster.
Huvudmeny

Tips om prisvärt LEGO (inga auktioner)

Startat av shiftaltcmd, 04 mars 2009 kl. 18:35

Föregående ämne - Nästa ämne

Majkel

Lekmer har 50% på kombinera med letdealerbjudandet och betala 240kr plus frakt. Inte min tekopp men långt under ordinariepris!

MartinAberg

Citat från: Majkel skrivet 31 januari 2013 kl. 15:51
Lekmer har 50% på kombinera med letdealerbjudandet och betala 240kr plus frakt. Inte min tekopp men långt under ordinariepris!
Fick bli en sådan till, fann en del nöje i den satsen :D

mechamike

Om du har småbarn och är med i Liberoklubben kan du nu köpa Duplo circus polybag (5 olika) för dina poäng.. (vi hade poäng till 5 påsar :-) sen lär man väl få dubbletter..  :-\

Påsen ser ut så här.
(ebay auktion)
?

Huvudfoting

Är inte så uppdaterad gällande lets deal, men jag antar att dessa erbjudanden "kommer och går"? Så lekmer.se är borta nu (hittar det inte på deras sida)?

/W

mordatre

Citat från: Huvudfoting skrivet 11 februari 2013 kl. 09:56
Är inte så uppdaterad gällande lets deal, men jag antar att dessa erbjudanden "kommer och går"? Så lekmer.se är borta nu (hittar det inte på deras sida)?

/W

Det gällde bara en vecka. Ingen aning om det dyker upp igen. Hela grejen är ju som en reklamkampanj, och med Let´s deals saftiga provision så vill nog inte affärerna göra det så ofta.
Vad som händer på en Legoträff stannar på en Legoträff.

Huvudfoting

Citat från: mordatre skrivet 11 februari 2013 kl. 17:44
Citat från: Huvudfoting skrivet 11 februari 2013 kl. 09:56
Är inte så uppdaterad gällande lets deal, men jag antar att dessa erbjudanden "kommer och går"? Så lekmer.se är borta nu (hittar det inte på deras sida)?

/W

Det gällde bara en vecka. Ingen aning om det dyker upp igen. Hela grejen är ju som en reklamkampanj, och med Let´s deals saftiga provision så vill nog inte affärerna göra det så ofta.

Tack för den infon!

/W

cesaer

Klossbutiken har 30% sportlovasrabatt...

Det innebär att exempelvis stora dödstjärnan kostar 10188 kostar 3890 -30% dvs cirka 2725 kr.

Det är väl svårslaget?

Art Vandelay

Citat från: cesaer skrivet 13 februari 2013 kl. 11:37
Klossbutiken har 30% sportlovasrabatt...

Det innebär att exempelvis stora dödstjärnan kostar 10188 kostar 3890 -30% dvs cirka 2725 kr.

Det är väl svårslaget?

Frågan är ju om den kommer in i lager innan 18/2  :)

cesaer


Andreas

Citat från: cesaer skrivet 13 februari 2013 kl. 11:37
Klossbutiken har 30% sportlovasrabatt...

Det innebär att exempelvis stora dödstjärnan kostar 10188 kostar 3890 -30% dvs cirka 2725 kr.

Det är väl svårslaget?

Var hittade du detta. Ser inget på deras hemsida.

Jogge


prodigy

Citat från: Andreas skrivet 14 februari 2013 kl. 11:25
Var hittade du detta. Ser inget på deras hemsida.
Det har skickats ut mail och SMS till de som prenumererar på nyhetsbrevet. Jag själv hittade iaf två klipp, men tyvärr blir nästan allt dyrare än andra svenska nätbutiker trots 30% rabatt, så det var inte mycket som var prisvärt att handla då priserna är på tok för höga.
Dock går det att hitta vissa äldre set som man bara hittar på BrickLink, och där kan man i några få fall göra en bra affär :)

Nirvana5

Liten Byggrea på Barnens hus i Borlänge 9493 X-wing 325 kr  9500 Sith Fury 550 kr .. halva priset mot deras ordinarie, scannade igenom deras sista CMF series 2 och plockade ut 7 st Spartan Warrior... 5 st för 99kr  dom har massor serie 3 och 4 kvar  .. ska botanisera lite till där för just nu känns det som dom rear lite sporadiskt på set som dom har många av.

ByggareDan

BR leksaker i Uppsala city (kanske fler BR affärer?) skulle ha 25% rea på Lego 2-3 mars för deras clubmedlemar, i och med ganska dyra priser redan från början så blir det ju inte några jättebra priser möjligtvis om det är nåt set som redan är nedsänkt i pris.

Funderar på Olivias hus kostar 800kr skulle ju bli 600kr, annars blir det kanske nån cmfgubbe serie 9 kostar 25kr - 25% skulle bli 19kr.

/ByggareDan

MartinAberg

Bokia säljer LEGO Star Wars-boken med minifig för 129:-
Om det är billigt eller inte vet jag inte, men billigare än ordinarie dock.

LEGO® is a trademark of the LEGO Group of companies which does not sponsor, authorize or endorse this site.