Swebrick

För dig som hittat tillbaka till LEGO®. En mötesplats för vuxna entusiaster.
Huvudmeny

Tips om prisvärt LEGO (inga auktioner)

Startat av shiftaltcmd, 04 mars 2009 kl. 18:35

Föregående ämne - Nästa ämne

ByggareDan

Batman kostar 89:- på Webhallen är väl inte jättebiligt men ändå hyfsat då den kan kosta uppåt 140-150 :- på en vanlig leksaksaffär.

/ByggareDan

lindyhep

Citat från: shiftaltcmd skrivet 27 december 2012 kl. 17:14
Åhléns i Stockholm skryter om upp till 50%. 25-40 stämmer bättre.
Tie fighter för 399.
Forest police, utgående Friends, nån Dino fighter, lite Ninjago, ett par stora technic set bärgaren grävskopan, lite cars

I Skärholmen var jag inne en snabb sväng idag. Friendsseten i storlek med Andreas scen fanns några olika för 89, ambulans, sopbil, husvagn och .....lastbilen av nåt slag i samma stil låg på 169, en liten brandbil för 29, droid escape 229 och nån geonosian canon för samma pris. Planetsetet med dödsstjärnan för 89.
Inget som lockade mig att köpa.....

boba johan

Nån som sett sw kalender till hyfsat pris på nätet? Missade cdon driven :-)

boba johan

Hamleys på Emporia kör för 449 och för 399. Minifigs serie 5 för  12.95

Majkel

Lekhuset i norrköping hade en 4841 för 649kr nu i förmiddags.

ByggareDan

Köpte idag för 400:- på BR leksaker i Uppsala city, jag fick sista där, men kanske kan finnas kvar på nåt annat BR.

/ByggareDan


Pekblom


Peter

Jag beställde en cd-spelare på Conrad.se 2012-12-12, och passade på att beställa en del Lego som var i lager då  och med bra pris. Cd-spelaren skulle komma i lager 2012-12-13. Conrad är ju segt, men denna gången supersegt. Jag började efterlysa leveransen i går, då visar det sig att allt Lego som fanns i lager nu är restnoterat. Varje gång jag beställt av Conrad har det varit med en sur eftersmak.

Skafte

Enligt ett rykte på Facebook är det 40% på Lego i Skrapan på Södermalm i Stockholm, vilka det nu är som säljer där.

knalltoss

Citat från: Skafte skrivet 03 januari 2013 kl. 09:27
Enligt ett rykte på Facebook är det 40% på Lego i Skrapan på Södermalm i Stockholm, vilka det nu är som säljer där.

Det är Klossbutiken som har en pop-up butik där.
Enligt deras Facebooksida så stämmer det med att det är 40% på allt i deras affär eftersom de stänger nu på söndag. Gäller dock ej deras hemsida.
/Rikard

Linus Damberg

Lego på Coop forum i Bäckebol  :) Ta tre SW planetset,du får den billigaste på köpet fattade jag det som. Men ni får skynda det fanns inte många kvar  :)
Den som äger mycket silver kanske är lycklig.
Den som äger mycket LEGO kanske är lycklig.
Men den som intet äger kan sova lugnt.

boba johan

Jättekul i Lund
Sw kalendern 99:- 2 st kvar när jag köpte 3 :)
Fortfarande planetset kvar till 49 :-

dinskugga

Citat från: boba johan skrivet 03 januari 2013 kl. 15:12
Jättekul i Lund
Sw kalendern 99:- 2 st kvar när jag köpte 3 :)
Fortfarande planetset kvar till 49 :-

Vilka Planetset är det där?


boba johan

Citat från: dinskugga skrivet 03 januari 2013 kl. 16:16
Citat från: boba johan skrivet 03 januari 2013 kl. 15:12
Jättekul i Lund
Sw kalendern 99:- 2 st kvar när jag köpte 3 :)
Fortfarande planetset kvar till 49 :-

Vilka Planetset är det där?
Rotade inte runt men minst alla i Serie 2

dalle

Coop forum Stenhagen i Uppsala har 40% på utvalt Lego främst SW.

LEGO® is a trademark of the LEGO Group of companies which does not sponsor, authorize or endorse this site.