Swebrick

För dig som hittat tillbaka till LEGO®. En mötesplats för vuxna entusiaster.
Huvudmeny

Tips om prisvärt LEGO (inga auktioner)

Startat av shiftaltcmd, 04 mars 2009 kl. 18:35

Föregående ämne - Nästa ämne

shiftaltcmd

Citat från: MartinAberg skrivet 11 december 2012 kl. 09:32
De rear ut kalendrarna på CDOn just nu.
SW för 129:- och City för 99:-

http://cdon.se/musik/lego%7cstar_wars/adventskalender_-_lego_star_wars-21029572
http://cdon.se/musik/lego/adventskalender_-_lego_city-21029570

Med koden "Xmas2012" (utan "") så blir det dessutom ytterligare 50:- billigare.
SW-kalendern är dessutom fraktfri, vet ej hur det är med City-kalendern

Dum fråga: var skriver man i koden nånstans på cdon?

o0ger

Det är när man går till kassan. Du måste vara inloggad tror jag.
Följ mig på Flickr eller Instagram. Jag har också en blogg. | Glöm aldrig Bortom Sol!

Skrytsson

Tack för tipset! Även jag slog till på 2 st SW-kalendrar :)

shiftaltcmd

Citat från: o0ger skrivet 11 december 2012 kl. 13:48
Det är när man går till kassan. Du måste vara inloggad tror jag.
Tackar. Nybörjarmisstag, var inte inloggad.

Wineyard

Tack för tipset! Jag fulköpte 2 SW och 1 City, 207 kr  :D

Skafte

Jag tog två city till med de nya koderna, 49 spänn styck är ju bara mur-bitarna värda. Eller ja inte riktigt, men ändå. Blir kul att öppna fyra stycken för bitarna.  ::)

Peter

Jag fick 50 kr i rabattkod eftersom jag köpte för mer än 600 kr på ordern i morse, så nu beställde jag en Citykalender till, 49 kr inkl frakt. En egen kalender till nästa år så jag inte behöver slåss med barnen.  8)

Gray

Gött. Blev en SW-kalender för 79:- och en (till) City-kalender för 49:-. Köpte även Star Wars och Indiana Jones-boxarna tidigare idag med 20% rabattkoden (vilket blev strax under 600 kr för båda, inte dumt det heller för tio filmer!).

lindyhep

Det verkar fortfarande finnas kalendrar kvar hos CDON och det är automatiskt fraktfritt så länge man inte stoppar någon icke-fraktfri vara i kundvagnen.

Och för att sammanfatta (om jag fått rätt på det)
Xmas2012
xmas2012
XMAS2012
CHRISTMAS
christmas

ger alla 50 kr rabatt.
Kan användas en i taget.

Carl T

Kan det möjligen vara så att alla kOmbNAtiONeR av VERSALER och gemena fungerar? Nej, det gick visst inte. Men Christmas fungerar. Så åtminstone i det här fallet fungerar koderna med enbart gemener, enbart versaler eller inledande versal.

Själv nöjde jag mig med en citykalender. Jag har inte öppnat den jag hade än, och jag har kvar oöppnade från 2011 och 2010 också.
En vuxen man som bygger med LEGO? Jaha, ja.

mordatre

Fick löst det med mina försvunna ordrar. De återbetalas inom 5 vardagar och jag fick lägga nya beställningar. 3 SW och 1 city blev det. SW-kalendern är ju en sådan grym armébyggare (om man kränger av tomtemaul och snö-R2).
Offtopic: Mina fulkopierade StarWars filmer på dvd blir nu utbytta mot Blurayversionerna för 348:-   8) .
Vad som händer på en Legoträff stannar på en Legoträff.

ByggareDan

Måste tacka för tipset om kalendrarna :) blev en av varje.

Om CDON har räkneverket snurrande uppåt måste dom ha en väldans försäljning skiljde 32 nr mellan mina beställningar med runt 1 minuts beställningstid och detta närmare klockan 2 på natten.

/ByggareDan

dalle

Beställt en av var. :)
Synd att dom inte hade Friends också älsta grabben ville ha en sån. :(

Swe_mckvack

Citat från: ByggareDan skrivet 12 december 2012 kl. 01:56
Måste tacka för tipset om kalendrarna :) blev en av varje.

Om CDON har räkneverket snurrande uppåt måste dom ha en väldans försäljning skiljde 32 nr mellan mina beställningar med runt 1 minuts beställningstid och detta närmare klockan 2 på natten.

/ByggareDan

När jag beställde mina kl1230-1245 så snittade dom på 44/minut. Verkar ju sjukt att det är lika många inne och handlar udner lunchen som kl2 på natten. Dom har en väldigt bra kundkrets om inte annat.

AndersI

Jag tackar också för tipset! Det går utför med mig, nu har jag handlat Lego för tionde gången i år...

LEGO® is a trademark of the LEGO Group of companies which does not sponsor, authorize or endorse this site.