Swebrick

För dig som hittat tillbaka till LEGO®. En mötesplats för vuxna entusiaster.
Huvudmeny

Tips om prisvärt LEGO (inga auktioner)

Startat av shiftaltcmd, 04 mars 2009 kl. 18:35

Föregående ämne - Nästa ämne

o0ger

Citat från: Illuwatar skrivet 26 oktober 2012 kl. 19:49
Men min lycka var med mig - en ensam stod mitt i allt och bad om att få följa med mig hem... :)

oooo...  Inte dumt, då hade du bättre tur än mig.
Följ mig på Flickr eller Instagram. Jag har också en blogg. | Glöm aldrig Bortom Sol!

tonni219

Sagoland i Linköping har 4x4 crawler för 1099kr i sin julkatalog, bra pris!

Skafte

Leklust i Visby:

Skull Truck 250
Wreck Raider 50
Luigi's Italian Place 100
Three Building Plates (Explore, inte Duplo!) 50
Fire Station 350

marpe

Coop Forum Linköping har 25% rabatt på sw, city, Ninjago och Duplo. Bra utbud idag tis em.
Om sw kalendern klassas som sw så är den rätt billig.

Stigge72

Citat från: marpe skrivet 30 oktober 2012 kl. 18:14
Coop Forum Linköping har 25% rabatt på sw, city, Ninjago och Duplo. Bra utbud idag tis em.
Om sw kalendern klassas som sw så är den rätt billig.
De hade samma 25% på CF i Häggvik.
Och kalendrar (iaf City och Friends) för 199.

Helldesk

Citat från: stigge72 skrivet 30 oktober 2012 kl. 18:46
Citat från: marpe skrivet 30 oktober 2012 kl. 18:14
Coop Forum Linköping har 25% rabatt på sw, city, Ninjago och Duplo. Bra utbud idag tis em.
Om sw kalendern klassas som sw så är den rätt billig.
De hade samma 25% på CF i Häggvik.
Och kalendrar (iaf City och Friends) för 199.

Samma i Västerås och Enköping - verkar vara över hela Sverige. Utbudet var deras vanliga här i Västerås o inte "tomt" som det var på City Gross förra veckan - men CG hade ju 50% rabatt.
Medmeramedlemmar har 20% på Duplo och om man får 25% ytterligare så är det en rätt bra deal för dem med småbarn. Dock inte 100 på att man kan kombinera det - igår så fick jag 45% (dvs lite mer :) ) men då matade de in det manuellt i kassan pga att det vart 0kr i rabatt innan man påtalade att det vart fel pris i självscanningen.

Stigge72

Citat från: Helldesk skrivet 30 oktober 2012 kl. 23:19
Citat från: stigge72 skrivet 30 oktober 2012 kl. 18:46
Citat från: marpe skrivet 30 oktober 2012 kl. 18:14
Coop Forum Linköping har 25% rabatt på sw, city, Ninjago och Duplo. Bra utbud idag tis em.
Om sw kalendern klassas som sw så är den rätt billig.
De hade samma 25% på CF i Häggvik.
Och kalendrar (iaf City och Friends) för 199.

Samma i Västerås och Enköping - verkar vara över hela Sverige. Utbudet var deras vanliga här i Västerås o inte "tomt" som det var på City Gross förra veckan - men CG hade ju 50% rabatt.
Medmeramedlemmar har 20% på Duplo och om man får 25% ytterligare så är det en rätt bra deal för dem med småbarn. Dock inte 100 på att man kan kombinera det - igår så fick jag 45% (dvs lite mer :) ) men då matade de in det manuellt i kassan pga att det vart 0kr i rabatt innan man påtalade att det vart fel pris i självscanningen.
Kanske lite off topic, men Lego Sverige har uttyckt en önskan att vi AFOLs ska bygga mer med Duplo. ;)

bileam

Citat från: stigge72 skrivet 31 oktober 2012 kl. 15:44

Kanske lite off topic, men Lego Sverige har uttyckt en önskan att vi AFOLs ska bygga mer med Duplo. ;)

AFOD!

Stigge72


marcuscrivelius

NST (kanske HD med) har rabattkupong med i tidningen idag, 30:- rabatt på allt duplo

bileam

Citat från: marcuscrivelius skrivet 02 november 2012 kl. 10:39
NST (kanske HD med) har rabattkupong med i tidningen idag, 30:- rabatt på allt duplo
Även ÖstgötaCorren.

shiftaltcmd

Och Sundsvalls tidning och Dagbladet

AndersI

Och Dagens Nyheter (fast var det 30 kronor? Var det inte 30 procent? Morgontrötta ögon minns inte...)

Filbunken

15 procents rabatt på lekmer.

Behövs dock en EAN-kod från ett paket pepparkakor från Göteborgs kex.

http://lekmerjul-goteborgskex.se/

boba johan

#1469
Lekia i Karlshamn har 25% på allt Lego

Hamleys kör 50% via facebook på
  City brandstation
Republic frigate
City harbour

Vet inte om det gäller endast i Nacka

LEGO® is a trademark of the LEGO Group of companies which does not sponsor, authorize or endorse this site.