Swebrick

För dig som hittat tillbaka till LEGO®. En mötesplats för vuxna entusiaster.
Huvudmeny

Tips om prisvärt LEGO (inga auktioner)

Startat av shiftaltcmd, 04 mars 2009 kl. 18:35

Föregående ämne - Nästa ämne

Sirre

Var idag tillbaka på CityGross i Uppsala och de har nu börjat med 50% här också. :)

Gällde dock inte (för mig) så intressanta teman: Atlantis, Toy Story, Pharaoh's Quest, något litet Alien Conquest- och Kingdoms-set också.

Etzel

åh, jag som egentligen inte har råd att köpa något. Men 50% på PQ som jag knappt har något av än är ju för bra för att missa. Och kingdoms är ju alltid trevligt, lite sånt vill man ju har också. Och det kan ju finnas fler bra deals...

Hmm, mat är en överskattad sak va? Och någonstans att bo är väl inte heller så viktigt, ett skjul för Legot duger väl... :o

dalle

Citat från: Etzel skrivet 11 februari 2012 kl. 00:30
åh, jag som egentligen inte har råd att köpa något. Men 50% på PQ som jag knappt har något av än är ju för bra för att missa. Och kingdoms är ju alltid trevligt, lite sånt vill man ju har också. Och det kan ju finnas fler bra deals...

Hmm, mat är en överskattad sak va? Och någonstans att bo är väl inte heller så viktigt, ett skjul för Legot duger väl... :o


Dom säljer billiga nudlar på City Gross också. :D

Etzel

Citat från: dalle skrivet 11 februari 2012 kl. 07:45
Citat från: Etzel skrivet 11 februari 2012 kl. 00:30
åh, jag som egentligen inte har råd att köpa något. Men 50% på PQ som jag knappt har något av än är ju för bra för att missa. Och kingdoms är ju alltid trevligt, lite sånt vill man ju har också. Och det kan ju finnas fler bra deals...

Hmm, mat är en överskattad sak va? Och någonstans att bo är väl inte heller så viktigt, ett skjul för Legot duger väl... :o


Dom säljer billiga nudlar på City Gross också. :D
Tack för skjutsen dalle! Även om det inte blev något jätteklipp på LEGO-sidan så får man ju vara nöjd när man fick tag på lite gratis godislådor. :)

Wineyard

Citat från: Sirre skrivet 10 februari 2012 kl. 23:30
Var idag tillbaka på CityGross i Uppsala och de har nu börjat med 50% här också. :)

Gällde dock inte (för mig) så intressanta teman: Atlantis, Toy Story, Pharaoh's Quest, något litet Alien Conquest- och Kingdoms-set också.
Tack för tipset! Tog mig ut dit och köpte Emperor Palpatine's Shuttle för 380 :)

Jesperallen

En kompis var på ullared idag, smedens kamp 40kr och village raid för ynka 300, lite sugen själv men har redan flera.

Teabox

Citat från: Jesperallen skrivet 15 februari 2012 kl. 11:55
En kompis var på ullared idag, smedens kamp 40kr och village raid för ynka 300, lite sugen själv men har redan flera.

Några andra Kingdoms set? Ska dit på fredag :P

Jesperallen


Duchessa

7189 för 300 pix? Jag bor helt klart i fel del av landet (när det gäller legofynd).... >:(

Barbaroux

Citat från: Duchessa skrivet 15 februari 2012 kl. 14:10
7189 för 300 pix? Jag bor helt klart i fel del av landet (när det gäller legofynd).... >:(

Det gör jag med.  ;)

Illuwatar

Kan hälsa att City Gross i Haninge också kör 50% på utvalda set. Bland annat för 394:- och för 499:-. Fanns även Clone Turbo Tank på rean. Samt en hel del småset frå Toy Story, Castle och City. OT SW battlepacks fanns också. Samt lite annat blandat Atlantis.
Inget är omöjligt - det omöjliga tar bara mer tid...
http://www.illuwatar.se

Record

Någon som har nå koll på rea läget i Örebro, skall dit imorgon.
Friskt satsat, hälften vunnet..

Tobbe Arnesson

Örebro har ett nybyggt Citry Gross som ser stort ut från utsidan, skulle kika in där om jag var du. Ligger vid Eurostop/Biltema-avfarten fast på andra sidan avfarten. Syns tydligt.

Inne i centrum har du http://www.brixit.se/ som kanske inte är så fyndigt men rätt unikt och trevligt att besöka. Speciellt om du söker något udda, typ BrickArms, Exclusiva set och liknande.
Blogg: Robotkampen

anubis

Jag har varit och jobbat i just Örebro den här veckan, och på BR Leksaker inne i stan hade de några för ca 725 kr. Det ligger en leksaksbutik i källarplan på Vågengallerian som är hyfsat välsorterad på LEGO också - inte så mycket på rea dock...

JohanW


På LegoWorld hade dom Winter Toy Shop http://www.bricklink.com/catalogItem.asp?S=10199-1 för 349:- danska. Missade att ta en då jag trodde det var typ samma pris på Pixmania. Var mist 100:- dyrare där såg jag sen  :'(

LEGO® is a trademark of the LEGO Group of companies which does not sponsor, authorize or endorse this site.