Swebrick

För dig som hittat tillbaka till LEGO®. En mötesplats för vuxna entusiaster.
Huvudmeny

Tips om prisvärt LEGO (inga auktioner)

Startat av shiftaltcmd, 04 mars 2009 kl. 18:35

Föregående ämne - Nästa ämne

de Gothia

Citat från: Barbaroux skrivet 06 december 2011 kl. 21:57
I morgon säljer Lekhuset i Norrköping Eldtemplet för 699 kr om man anger "lucka 7" i kassan. Blir ganska bra pris/bit.

Såg att Lekia har samma tempel för 599 hela året ut...

Barbaroux

Citat från: de Gothia skrivet 07 december 2011 kl. 11:41
Citat från: Barbaroux skrivet 06 december 2011 kl. 21:57
I morgon säljer Lekhuset i Norrköping Eldtemplet för 699 kr om man anger "lucka 7" i kassan. Blir ganska bra pris/bit.

Såg att Lekia har samma tempel för 599 hela året ut...

Om jag inte redan hade förköpt mig under senaste månaden hade det nog blivit ett köp. Men vem vet. Det är ju många dagar kvar av december...

de Gothia

Citat från: Barbaroux skrivet 07 december 2011 kl. 12:01
Citat från: de Gothia skrivet 07 december 2011 kl. 11:41
Citat från: Barbaroux skrivet 06 december 2011 kl. 21:57
I morgon säljer Lekhuset i Norrköping Eldtemplet för 699 kr om man anger "lucka 7" i kassan. Blir ganska bra pris/bit.

Såg att Lekia har samma tempel för 599 hela året ut...

Om jag inte redan hade förköpt mig under senaste månaden hade det nog blivit ett köp. Men vem vet. Det är ju många dagar kvar av december...

haha! mina inköp är tyvärr av den mindre kalibern nuförtiden med hus och småbarn... men 599 för det setet låter ju lockande! Men nu ska jag spara pengar till bulken.... :)

mordatre

Citat från: de Gothia skrivet 07 december 2011 kl. 11:41
Citat från: Barbaroux skrivet 06 december 2011 kl. 21:57
I morgon säljer Lekhuset i Norrköping Eldtemplet för 699 kr om man anger "lucka 7" i kassan. Blir ganska bra pris/bit.

Såg att Lekia har samma tempel för 599 hela året ut...

Vart såg du detta? Lekias pris är ju 899:- enligt katalogen
Vad som händer på en Legoträff stannar på en Legoträff.

de Gothia

Citat från: mordatre skrivet 07 december 2011 kl. 12:36
Citat från: de Gothia skrivet 07 december 2011 kl. 11:41
Citat från: Barbaroux skrivet 06 december 2011 kl. 21:57
I morgon säljer Lekhuset i Norrköping Eldtemplet för 699 kr om man anger "lucka 7" i kassan. Blir ganska bra pris/bit.

Såg att Lekia har samma tempel för 599 hela året ut...

Vart såg du detta? Lekias pris är ju 899:- enligt katalogen

OJ! Fel set! :-\ Du har helt rätt! 899 för den är det. kollade visst på stridsarenen...

Barbaroux

Då är det 699 kr som gäller idag. Tyvärr befinner jag mig i Norrköping så jag får hoppas att jag har sådan karaktär att jag kan avstå. Bäst att inte besöka affären för jag känner mig själv allt för väl.

Jesperallen

Maxi i Karlsstad hade baseplate 48x48 för 99spänn, fanns en hel hög när jag var där i söndags.

de Gothia

Citat från: Jesperallen skrivet 07 december 2011 kl. 14:44
Maxi i Karlsstad hade baseplate 48x48 för 99spänn, fanns en hel hög när jag var där i söndags.

Alla maxi har nog samma deal... 99 kr för en låda med lego/duplo och 99 kr för baseplaten

Sirre

Citat från: Barbaroux skrivet 06 december 2011 kl. 21:57
I morgon säljer Lekhuset i Norrköping Eldtemplet för 699 kr om man anger "lucka 7" i kassan. Blir ganska bra pris/bit.

Skulle man missa chansen så säljer Leklust den för 699 kr fram till julen. :)

hersa

Såg att Barnens Hus har 30% rea på Lego imorgon. Jag har aldrig varit där - hur är grundpriserna? Är de ok kan det ju faktiskt vara värt ett besök!  ;D

Olsson

Har också noterat det. Var inne och kollade Barnen Hus-butiken i Norrköping för en vecka sedan och priserna var ok, varken dyra eller billiga. Dock var sortimentet här väldigt begränsat.
Men det blir nog en tur förbi i morgon ändå.
//Olsson

AndersI

Barnens Hus i Eskilstuna har tidigare haft riktigt bra priser. Nu efter sammanslagningen med <vad det nu heter> verkar priserna gått upp en smula, men är fortfarande OK. Med 30% blir det nog acceptabelt...

de Gothia

Citat från: Olsson skrivet 07 december 2011 kl. 21:17
Har också noterat det. Var inne och kollade Barnen Hus-butiken i Norrköping för en vecka sedan och priserna var ok, varken dyra eller billiga. Dock var sortimentet här väldigt begränsat.
Men det blir nog en tur förbi i morgon ändå.
//Olsson

var i norrpan är det?

Skafte

Citat från: hersa skrivet 07 december 2011 kl. 20:59
Såg att Barnens Hus har 30% rea på Lego imorgon. Jag har aldrig varit där - hur är grundpriserna? Är de ok kan det ju faktiskt vara värt ett besök!  ;D

Var ser man det? Alla BH (!) i hela landet? 30% på allt, även det som tidigare är nedsatt?

Tobbe Arnesson

Jag undrar som Skafte. En tredje Unimog för 1 299 - 30%skulle smaka fågel!
Blogg: Robotkampen

LEGO® is a trademark of the LEGO Group of companies which does not sponsor, authorize or endorse this site.