Swebrick

För dig som hittat tillbaka till LEGO®. En mötesplats för vuxna entusiaster.
Huvudmeny

Tips om prisvärt LEGO (inga auktioner)

Startat av shiftaltcmd, 04 mars 2009 kl. 18:35

Föregående ämne - Nästa ämne

mechamike

Tack, blev trehundastycken av den biten. ;D. fast nu blev jag osäker på om detkommer räcka  ???

?

hmd007

Kom över en snygg "shopdisplay" idag på Olsons Bazar i Ystad. Fanns kvar några stycken som dem satt till försäljning.
Med vänlig hälsning,
Hmd007

Eriol

Det är 50% rea på en del Lego på Coop Norra Backa i Borlänge. Inget jätteroligt naturligtvis men dom har Friends-hjärtan och en del mindre Star Wars- och Disney Princess-set. Det jag blev mest intresserad av var Grindelwalds Flykt, , finns minst 10 stycken av den på hyllan (för 149 kr om jag minns rätt).

ingels

20% på Lego hos City Gross om man är "Gross handlare" eller vad det heter som medlem i deras kundklubb. Köpte en för 479:- och det fanns mer än förväntat på City Gross i Falun (där det varit rätt tunt på hyllorna när jag varit dit annars.

Kan tips om att rean på Coop i Borlänge står på en kortsida längst ner i butiken och ej på samma hylla som dom har allt annat Lego, den är iaf inte jättelätt att hitta.
Min Legostad "Los Ingeles" kan ni läsa om i forumtrådenSwebrick.se

Mitt Lego byggande finns till vis del på Flickr

o0ger

Lekia på Erikslund i Västerås har 40% på alla Hidden Side-set. Vet inte om det gäller för alla Lekia-butiker.

Jag köpte räkbåten för 222 kr.
Följ mig på Flickr eller Instagram. Jag har också en blogg. | Glöm aldrig Bortom Sol!

fork

Citat från: o0ger skrivet 01 april 2020 kl. 09:54
Lekia på Erikslund i Västerås har 40% på alla Hidden Side-set. Vet inte om det gäller för alla Lekia-butiker.

Jag köpte räkbåten för 222 kr.

Lekia.se har 40% på Hidden Side setten

Eriol

Åhlens har 50% på en del Lego just nu, bland annat en del Creator 3-in-1-set. Vissa går dock inte att köpa online utan enbart i butiker i Göteborg och Stockholm. Jag slog i alla fall till på en för 174,50.  :)

matgri

Just nu så kan man köpa 35294 , glass for frame 4x6, i trans-clear och trans-clear blue för 0.73 sek styck hos Lego Pick a Brick

Anders67

Citat från: matgri skrivet 12 maj 2020 kl. 16:04
Just nu så kan man köpa 35294 , glass for frame 4x6, i trans-clear och trans-clear blue för 0.73 sek styck hos Lego Pick a Brick
så de har öppnat upp B&P! kul!

CopMike

Citat från: Anders67 skrivet 13 maj 2020 kl. 00:24
Citat från: matgri skrivet 12 maj 2020 kl. 16:04
Just nu så kan man köpa 35294 , glass for frame 4x6, i trans-clear och trans-clear blue för 0.73 sek styck hos Lego Pick a Brick
så de har öppnat upp B&P! kul!
Nja, som jag förstår det så är det endast PaB medan B&P fortsatt är stängd.

byStfn

Citat från: matgri skrivet 12 maj 2020 kl. 16:04
Just nu så kan man köpa 35294 , glass for frame 4x6, i trans-clear och trans-clear blue för 0.73 sek styck hos Lego Pick a Brick

Nu var de borta. Finns bara den mindre i trans-black kvar för samma pris..

matgri

Citat från: CopMike skrivet 13 maj 2020 kl. 06:07
Citat från: Anders67 skrivet 13 maj 2020 kl. 00:24
Citat från: matgri skrivet 12 maj 2020 kl. 16:04
Just nu så kan man köpa 35294 , glass for frame 4x6, i trans-clear och trans-clear blue för 0.73 sek styck hos Lego Pick a Brick
så de har öppnat upp B&P! kul!
Nja, som jag förstår det så är det endast PaB medan B&P fortsatt är stängd.
Stämmer bra.
B&P är fortsatt stängt medan PaB är öppet.
Lite inkonsekvent kan man tycka. Normalt är ju också PaB något dyrare än B&P samt att frakten är dyrare om nan inte handlar för minst 700. Men ibland har man tur och hittar lite fynd.



matgri

Citat från: byStfn skrivet 13 maj 2020 kl. 09:04
Citat från: matgri skrivet 12 maj 2020 kl. 16:04
Just nu så kan man köpa 35294 , glass for frame 4x6, i trans-clear och trans-clear blue för 0.73 sek styck hos Lego Pick a Brick

Nu var de borta. Finns bara den mindre i trans-black kvar för samma pris..

Konstigt. När jag går in nu så finns i alla fall trans-blue kvar.  Trans-clear fanns där för två veckor sedan. Sedan försvann den, men kom tillbaka härom dagen. Nu är den borta igen. Kanske kommer den tillbaka igen om någon vecka eller två.  Det har varit samma pris de senaste tre veckorna om inte längre.

Joacim

Citat från: matgri skrivet 13 maj 2020 kl. 11:03
Citat från: byStfn skrivet 13 maj 2020 kl. 09:04
Citat från: matgri skrivet 12 maj 2020 kl. 16:04
Just nu så kan man köpa 35294 , glass for frame 4x6, i trans-clear och trans-clear blue för 0.73 sek styck hos Lego Pick a Brick

Nu var de borta. Finns bara den mindre i trans-black kvar för samma pris..

Konstigt. När jag går in nu så finns i alla fall trans-blue kvar.  Trans-clear fanns där för två veckor sedan. Sedan försvann den, men kom tillbaka härom dagen. Nu är den borta igen. Kanske kommer den tillbaka igen om någon vecka eller två.  Det har varit samma pris de senaste tre veckorna om inte längre.

Transclear fanns igår kväll men när jag skulle beställa lite idag så fanns de inte kvar...
Min plånbok sa Tack! ;D


LEGO® is a trademark of the LEGO Group of companies which does not sponsor, authorize or endorse this site.