Swebrick

För dig som hittat tillbaka till LEGO®. En mötesplats för vuxna entusiaster.
Huvudmeny

Tips om prisvärt LEGO (inga auktioner)

Startat av shiftaltcmd, 04 mars 2009 kl. 18:35

Föregående ämne - Nästa ämne

insurrection

Nu finns den inte i lager längre :(

Bakgrund

Frågan är om man ska slå till på fiskaffären nu eller om den kan tänkas bli billigare i framtiden. 1237 är ganska bra ändå.

darthmortar

Citat från: Bakgrund skrivet 25 maj 2018 kl. 15:28
Frågan är om man ska slå till på fiskaffären nu eller om den kan tänkas bli billigare i framtiden. 1237 är ganska bra ändå.

Blir väl ytterligare rabatt med sparmärken?
Sex små legobitar kan kombineras på 915 miljoner olika sätt. Själv kan jag kombineras på 12 olika sätt.

Peter S

Citat från: darthmortar skrivet 25 maj 2018 kl. 19:03
Citat från: Bakgrund skrivet 25 maj 2018 kl. 15:28
Frågan är om man ska slå till på fiskaffären nu eller om den kan tänkas bli billigare i framtiden. 1237 är ganska bra ändå.

Blir väl ytterligare rabatt med sparmärken?
Nä, om de dras på ordinariepriset så har du bara fått 75% av deras värde. Om de dras efter rabatten har du fått samma värde som annars.

lindyhep

Om han inte istället menade att det blir ytterligare rabatt iom att man FÅR sparmärken ;)

Magnus den store

Lidl (region N+S) har Lego-böcker för en Astrid styck.
Pluppsala finns även på Flickr. Välkommen!

Mattias80

Barnensland.se hade riktigt fina priser på lego, blev 2 st 75182 för mig :)

BeardedNerd

Inte så mycket kvar, men jag passade på att skaffa lite Star Wars-figurer.

sateku


Snyltgäst

En del set på rea på lego.shop. Fanns en del inne i MoS som inte finns på sidan också för den som kan ha vägen förbi

Skafte

BR har en del nedsatt på hemsidan, det mesta runt 30%, men litegrann på 50%. Och för en tia. Sandgrönt!  :)

Eigenbrötler

Citat från: sateku skrivet 18 juni 2018 kl. 08:22
Ganska bra pris på de två nya Architecture-seten idag på pinkorblue:

Med rabattkod: 978,11:- https://www.pinkorblue.se/lego-architecture-frihetsgudinnan-21042-a238719.html
Med rabattkod: 470,81:- https://www.pinkorblue.se/lego-architecture-kinesiska-muren-21041-a238718.html


och ännu bättre idag, 846:- för frihetsgudinnan  med rabattkoden
Ta en titt i min butik, jag kanske har bitarna du behöver?
 ▶▶▶𝕰𝖎𝖌𝖊𝖓𝖇𝖗𝖔𝖙𝖑𝖊𝖗𝖘◀◀◀

Helldesk

www.icahemma.se har en del LEGO med i sin sommarrea - några få med 50% rabatt eller nära 50% jämfört med listpris hos shop.lego.com, tex:

shiftaltcmd

Citat från: Skafte skrivet 24 juni 2018 kl. 19:53
BR har en del nedsatt på hemsidan, det mesta runt 30%, men litegrann på 50%. Och för en tia. Sandgrönt!  :)

sandgrön minecraft för 699 på br i Sundsvall

Skafte

Citat från: shiftaltcmd skrivet 25 juni 2018 kl. 15:03
Citat från: Skafte skrivet 24 juni 2018 kl. 19:53
BR har en del nedsatt på hemsidan, det mesta runt 30%, men litegrann på 50%. Och för en tia. Sandgrönt!  :)

sandgrön minecraft för 699 på br i Sundsvall

Oj. Bara de 61 sandgröna 3009orna kostar ungefär hälften av det...

LEGO® is a trademark of the LEGO Group of companies which does not sponsor, authorize or endorse this site.