Swebrick

För dig som hittat tillbaka till LEGO®. En mötesplats för vuxna entusiaster.
Huvudmeny

Tips om prisvärt LEGO (inga auktioner)

Startat av shiftaltcmd, 04 mars 2009 kl. 18:35

Föregående ämne - Nästa ämne

Kwagge

Citat från: Kwagge skrivet 19 augusti 2017 kl. 18:04
Tower bridge gick att beställa precis på deras hemsida.. bra parts pack..

Så det blev min andra men kommer inte bygga den heller..   ;D

O nu blev den nollad på ordern som är skickad..

Kvarnbacka

Citat från: Kwagge skrivet 24 augusti 2017 kl. 06:07
Citat från: Kwagge skrivet 19 augusti 2017 kl. 18:04
Tower bridge gick att beställa precis på deras hemsida.. bra parts pack..

Så det blev min andra men kommer inte bygga den heller..   ;D

O nu blev den nollad på ordern som är skickad..

Jag testade att beställa i söndags när den såg ut att finnas, men fick aldrig någon bekräftelse per e-post. Typiskt buggig sida.

KallEl75

Om man får tro reklamutskick kan det vara 3x VIP-poäng på allting Star Wars nästa fredag.

Kwagge


shiftaltcmd

Citygross 20% på allt Lego nästa vecka.
Och kanske framöver också, det står lite kryptiskt "Alltid på City Gross". Får se om de kan konkurrera med BR och Toysrus.

Nyllet

Citat från: KallEl75 skrivet 25 augusti 2017 kl. 16:44
Om man får tro reklamutskick kan det vara 3x VIP-poäng på allting Star Wars nästa fredag.

Det står också på S@H, så man kan nog förutsätta att det stämmer. :)

Risgrynsgrot

Citat från: shiftaltcmd skrivet 27 augusti 2017 kl. 17:03
Citygross 20% på allt Lego nästa vecka.
Och kanske framöver också, det står lite kryptiskt "Alltid på City Gross". Får se om de kan konkurrera med BR och Toysrus.
Lär vara framöver också, dom är ju i samma koncern som Eko och dom har ju haft "Alltid 20 % på Lego"

Väldigt trevligt detta särskilt om man sen kan kombinera det med deras 10 % på ett köp dom skickar ut några gånger per månad :)

colonel

CMF serie 17 til ½ pris på lego.com!!!!!!!!!!!!!!!!! :D ;D :)

Raffe81

finns för 899 hos Conrad.se. Bra pris jämfört med historiken och andra butiker.

Majkel

Lekia inne i i-huset i Linköping har 50% på en del set. Ganska schyssta sw-set och några av de där superhjältarna med friendsform

BeardedNerd

Citat från: Majkel skrivet 08 september 2017 kl. 14:57
Lekia inne i i-huset i Linköping har 50% på en del set. Ganska schyssta sw-set och några av de där superhjältarna med friendsform

Ja, samma i Östersund men det blev urplockat snabbt. En massa SW, en del Superhero Girls och Lego Batman. Även en del väldigt nya SW, jag köpte Scout Troopern. Släpptes inte den i juni?




zoldamir

Ser att BR och TRU har ganska förmånliga priser på bland annat Architecture och många 2017-set i allmänhet. Är detta något de justerat nyligen?

Ashman

Citat från: zoldamir skrivet 09 september 2017 kl. 23:39
Ser att BR och TRU har ganska förmånliga priser på bland annat Architecture och många 2017-set i allmänhet. Är detta något de justerat nyligen?
Jag noterade samma sak. Även flera av de dyrare Technic och Creator har fått rejält lägre ordinariepriser. Porschen 2500 har jag för mig.

Magnusengstrom

Citat från: Ashman skrivet 10 september 2017 kl. 19:57
Citat från: zoldamir skrivet 09 september 2017 kl. 23:39
Ser att BR och TRU har ganska förmånliga priser på bland annat Architecture och många 2017-set i allmänhet. Är detta något de justerat nyligen?
Jag noterade samma sak. Även flera av de dyrare Technic och Creator har fått rejält lägre ordinariepriser. Porschen 2500 har jag för mig.
Citat från: zoldamir skrivet 09 september 2017 kl. 23:39
Ser att BR och TRU har ganska förmånliga priser på bland annat Architecture och många 2017-set i allmänhet. Är detta något de justerat nyligen?

Var väl innan eller i somras dem sänkte priserna.

mortil

Citat från: Magnusengstrom skrivet 10 september 2017 kl. 20:00
Citat från: Ashman skrivet 10 september 2017 kl. 19:57
Citat från: zoldamir skrivet 09 september 2017 kl. 23:39
Ser att BR och TRU har ganska förmånliga priser på bland annat Architecture och många 2017-set i allmänhet. Är detta något de justerat nyligen?
Jag noterade samma sak. Även flera av de dyrare Technic och Creator har fått rejält lägre ordinariepriser. Porschen 2500 har jag för mig.
Citat från: zoldamir skrivet 09 september 2017 kl. 23:39
Ser att BR och TRU har ganska förmånliga priser på bland annat Architecture och många 2017-set i allmänhet. Är detta något de justerat nyligen?

Var väl innan eller i somras dem sänkte priserna.

Kan det vara så att dom försöker få upp omsättningen på lego set ?

Läste för ett par dagar sen att ToR kedjan hade gått 400m dollar back  varav 200 var bara första halvåret i år .

Folk blir ju mer prismedvetna och det är lättare och lättare att jämföra priser
Lego är avkoppling.

Technic är livet.

LEGO® is a trademark of the LEGO Group of companies which does not sponsor, authorize or endorse this site.