Swebrick

För dig som hittat tillbaka till LEGO®. En mötesplats för vuxna entusiaster.
Huvudmeny

Tips om prisvärt LEGO (inga auktioner)

Startat av shiftaltcmd, 04 mars 2009 kl. 18:35

Föregående ämne - Nästa ämne

Oikonomikos

I MoS hade TRU även Heartlake Grand till halva priset. Såg inte den i listan. Åhléns i MoS har även s 15 CMF för 9:- styck.

x_inteduplo_x

Citat från: Oikonomikos skrivet 01 februari 2017 kl. 18:56
I MoS hade TRU även Heartlake Grand till halva priset. Såg inte den i listan. Åhléns i MoS har även s 15 CMF för 9:- styck.
Hur många & vad kostade den?

Oikonomikos

Citat från: x_inteduplo_x skrivet 01 februari 2017 kl. 19:01
Citat från: Oikonomikos skrivet 01 februari 2017 kl. 18:56
I MoS hade TRU även Heartlake Grand till halva priset. Såg inte den i listan. Åhléns i MoS har även s 15 CMF för 9:- styck.
Hur många & vad kostade den?
Många kvar när jag var där i dag. Den kostade 699:-, om jag inte minns alldeles galet. Var iaf vansinnigt billigt.

BeardedNerd

TRU.se och butiken har inte samma set på rea. Det fanns lite Minecraft, en del Marvel och Creator som var 50%.

zoldamir

Även LEGO S@H har utökat med fler set med 50% rabatt.

x_inteduplo_x

Citat från: Oikonomikos skrivet 01 februari 2017 kl. 19:10
Citat från: x_inteduplo_x skrivet 01 februari 2017 kl. 19:01
Citat från: Oikonomikos skrivet 01 februari 2017 kl. 18:56
I MoS hade TRU även Heartlake Grand till halva priset. Såg inte den i listan. Åhléns i MoS har även s 15 CMF för 9:- styck.
Hur många & vad kostade den?
Många kvar när jag var där i dag. Den kostade 699:-, om jag inte minns alldeles galet. Var iaf vansinnigt billigt.
Åkte dit och köpte 2st . Dom kostade mycket riktigt 699 och det fanns hur många som helst! Väldigt bra pris.

Dom hade även för 599 vilket är helt ok pris för 1140 bitar. Sen fanns nedsatt med 50% och kostade 197,5kr.

zoldamir

BR verkar matcha TRU nu. Många set på -50%

De har väl samma ägare, så kanske inte jätteförvånande

Lamarider

Köpte Morrodraken, City of Stix (sista!) och en Resistance X-wing Fighter på 50%-rean ute på TRU Kungens Kurva igår.
Aldrig sett så många sets nedsatta så mycket samtidigt.

Illuwatar

En hel del 50% nedsatt i BR-butiken i Globen Shopping.  ;)  Inget Technic tyvärr...
Inget är omöjligt - det omöjliga tar bara mer tid...
http://www.illuwatar.se



Anders67


Clarmo

Citat från: Anders67 skrivet 15 februari 2017 kl. 16:15
Citat från: colonel skrivet 05 februari 2017 kl. 12:27
En hel del 50% nedsatt på lego.com just nu
https://shop.lego.com/en-SE/Sales-And-Deals-Sets

Bumpar denna
Köpte för 399 för en stund sedan, sweet deal.

Beställde en sådan jag med förra veckan. Sen såg jag av en slump att säljs för 499 på childrens house. Eftersom jag kände mig tvungen att fira att jag började nytt jobb idag samt att jag har dålig självdisciplin så vråkade jag spontanbeställa en sådan  :)

BeO

Bo Ohlsson i Tomelilla
249:-
199:-
599:-
599:-
499:-
599:- (ett ex kvar)
319:-
199:-
279:-

Finns mer men det är dom som sticker ut.

LEGO® is a trademark of the LEGO Group of companies which does not sponsor, authorize or endorse this site.