Swebrick

För dig som hittat tillbaka till LEGO®. En mötesplats för vuxna entusiaster.
Huvudmeny

Tips om prisvärt LEGO (inga auktioner)

Startat av shiftaltcmd, 04 mars 2009 kl. 18:35

Föregående ämne - Nästa ämne

Dixipop

Gäller inte surfplattor, spelkonsoller och presentkort.

humlan

Citat från: BeardedNerd skrivet 29 oktober 2015 kl. 09:20
Citat från: shiftaltcmd skrivet 29 oktober 2015 kl. 08:21
Toysrus 25% på söndag

Intressant om det även gäller Lego Dimensions...

"Gäller inte surfplattor, spelkonsoller och presentkort." Men ett spel är inte en konsoll. Så borde vara nedsatt.
För övrigt anser jag att Norrbottniabanan skall byggas...

samjor

På Webhallen kostar LEGO Star Wars 75105 Millennium Falcon just nu 1299kr.

Pekblom

Citat från: samjor skrivet 30 oktober 2015 kl. 13:35
På Webhallen kostar LEGO Star Wars 75105 Millennium Falcon just nu 1299kr.
1275 på ICA MAXI just nu.

Peter S

Citat från: Pekblom skrivet 30 oktober 2015 kl. 15:51
Citat från: samjor skrivet 30 oktober 2015 kl. 13:35
På Webhallen kostar LEGO Star Wars 75105 Millennium Falcon just nu 1299kr.
1275 på ICA MAXI just nu.
Om man hittar en butik som har den inne... Har inte sett den i någon fysisk butik och inte heller på nätet.

Tarmvred

Gått o väntat på detta länge  :o
ICA Maxi Torslanda har cargo plane och AT-AT för 979kr st innan 25%.
Så det blev ett bra pris efter rabatten  :D
Se mina foton på  Flickr

BeardedNerd

Rean på TRU är igång och Lego Dimensions räknas inte som konsol, så man får 25% på de seten också. Det gjorde startpaketet och några tillägg lite mer acceptabelt i pris.

Studley Heinsbergen

Citat från: BeardedNerd skrivet 01 november 2015 kl. 01:18
Rean på TRU är igång och Lego Dimensions räknas inte som konsol, så man får 25% på de seten också. Det gjorde startpaketet och några tillägg lite mer acceptabelt i pris.

De verkar ha något problem med betalningarna på TRU. Har försökt köpa två gånger nu, och sidan hänger sig efter att jag har klickat betalning, d.v.s. ett steg innan sista. Antingen har mina ordrar inte gått igenom, eller så dyker det upp två legotivolin här hemma om någon vecka...

mssm

#4148
Citat från: Studley Heinsbergen skrivet 01 november 2015 kl. 10:51
Citat från: BeardedNerd skrivet 01 november 2015 kl. 01:18
Rean på TRU är igång och Lego Dimensions räknas inte som konsol, så man får 25% på de seten också. Det gjorde startpaketet och några tillägg lite mer acceptabelt i pris.

De verkar ha något problem med betalningarna på TRU. Har försökt köpa två gånger nu, och sidan hänger sig efter att jag har klickat betalning, d.v.s. ett steg innan sista. Antingen har mina ordrar inte gått igenom, eller så dyker det upp två legotivolin här hemma om någon vecka...

Lite off-topic men...kul ändå

Jag vet inte om jag vågar säga det egentligen, men förra årets 25% var en bonus för mig. Sidan strulade då också, och jag fick till slut igenom min order.
Hämtade ut mitt paket, men dagen efter fick jag en ny avisering om att paket fanns att hämta men tänkte att någon har väl missat att bocka i utlämnad. Döm av min förvåning när ombudet plockar fram ett exakt likadant paket som jag hämtade dagen innan, med samma sändningsnummer och exakt likadana grejor i paketet. Men jag fick bara en faktura, så jag tog hela lådan och lämnade tillbaks rubbet i butik mot följesedeln. Dessutom uppstod det problem eftersom det var handlat med 25% och jag var snäll och påpekade det då summan inte stämde. Tro det eller ej, men jag fick därifrån med vinst. Hon hade missat rabatten ändå på en artikel. Det kallar vi win-win-win. Alla mina dotters julklappar och en hög med lego till mig. Gratis.
Så lev på hoppet!

Ashman

Citat från: Peter S skrivet 30 oktober 2015 kl. 16:40
Citat från: Pekblom skrivet 30 oktober 2015 kl. 15:51
Citat från: samjor skrivet 30 oktober 2015 kl. 13:35
På Webhallen kostar LEGO Star Wars 75105 Millennium Falcon just nu 1299kr.
1275 på ICA MAXI just nu.
Om man hittar en butik som har den inne... Har inte sett den i någon fysisk butik och inte heller på nätet.
Var inne på TRU i malmö idag, dagen efter rean, och falken kostar där 1200 just nu.

shiftaltcmd

Tror inte ni behöver oroa er för Millenium Falcon. Toysrus annonserar stort på flera webbplatser.

Skafte

Jag oroar mig. TrU finns inte på Gotland.  :(

dalle

Citat från: Skafte skrivet 05 november 2015 kl. 11:34
Jag oroar mig. TrU finns inte på Gotland.  :(
Har ni inte internet på ön. Annars kan du be om ett fastlandsbistånd.

TorstenHorssten

Jag handlade en Millenium Falcon igår på TrU Barkarby. Kan köpa ut till de som känner sig geografiskt missunnade... PM:a

8)

lingonfil

Stor & Liten säljer adventskalendrar för 199 med fri frakt. (Star wars 299:-)
Bamba.se har samma pris, men utan fri frakt.

LEGO® is a trademark of the LEGO Group of companies which does not sponsor, authorize or endorse this site.