Swebrick

För dig som hittat tillbaka till LEGO®. En mötesplats för vuxna entusiaster.
Huvudmeny

Tips om prisvärt LEGO (inga auktioner)

Startat av shiftaltcmd, 04 mars 2009 kl. 18:35

Föregående ämne - Nästa ämne

BeardedNerd

Citat från: Willson skrivet 04 september 2015 kl. 06:50
Citat från: humlan skrivet 27 augusti 2015 kl. 12:51
TrU har 20% på all Star Wars, inklo Lego, från den 4:e september till 18:e oktober.

Edit: Gäller vid uppvisande av mail eller via kod.

Stämmer detta då jag inte ser något på hemsidan eller hittar något om det?

Använd koden Source4Force, fungerar även online och med de nya TFA-seten. Beställde just nya Millennium Falcon för 1279 kr :D

humlan

Så  här ser mailet ut
För övrigt anser jag att Norrbottniabanan skall byggas...

pareriksson

Citat från: BeardedNerd skrivet 04 september 2015 kl. 08:03
Citat från: Willson skrivet 04 september 2015 kl. 06:50
Citat från: humlan skrivet 27 augusti 2015 kl. 12:51
TrU har 20% på all Star Wars, inklo Lego, från den 4:e september till 18:e oktober.

Edit: Gäller vid uppvisande av mail eller via kod.

Stämmer detta då jag inte ser något på hemsidan eller hittar något om det?

Använd koden Source4Force, fungerar även online och med de nya TFA-seten. Beställde just nya Millennium Falcon för 1279 kr :D
LEGO STAR WARS 75094 Imperial Shuttle Tydirium är redan nedsatt till 849 kr, och med 20% på det blir priset 679,20kr, vilket jag tycker är helt ok.

BeardedNerd

Jag funderade på skytteln men även om det är ett bra pris så vill jag egentligen bara ha Leia-figuren, så nån måtta får det vara.

mordatre

#4039
Ledig dag idag och barnen var i skolan så det blev en raid i Borås. Parerikssons tips om Coop visade sig inte vara helt ogrundat. Kom dit vid tio och då packade personalen upp de nya askarna. Dock hade de inte väntat att First order transport och Kylo Ren shuttle skulle komma in så därför fanns de inte i kassasystemet, vilket förklarar Parerikssons lyckoträff igår. Hon lät mig köpa en First order transport för 799:- till slut, men bara EN (560:- efter att rabatten drogs av ).   Åkte förbi en timma senare för att plocka upp den nya Tiefightern också då jag tror den kommer bli lite svår framåt jul med tanke på att den förra Tiefightern är ganska het på Tradera.  Då hade hon i personalen hittat rekpriserna och påminde om att jag fick den väldigt billigt.   ;D

Blev såklart Rey´s speeder också på Coop.


Kan tillägga att bara Coop och Beginners i Borås hade fått fram de nya seten. Beginners har ju dock fullpris. BR i Knalleland hade dem dock på lagret så man får fråga efter dem.
Vad som händer på en Legoträff stannar på en Legoträff.

Myko

Allt som rör sig om auktioner ska ligga i http://www.swebrick.se/index.php?topic=512.0 (föredetta "Tradera, Blocket, tråden")

MVH Swebrick moderator

Peter S

Citat från: Myko skrivet 04 september 2015 kl. 14:49
Allt som rör sig om auktioner ska ligga i http://www.swebrick.se/index.php?topic=512.0 (föredetta "Tradera, Blocket, tråden")

MVH Swebrick moderator

Det säger ju sig själv! Prisvärdheten går inte att avgöra förrän auktionen är avslutad, och efteråt går det inte att tipsa om det...



mssm

Citat från: CopMike skrivet 05 september 2015 kl. 22:42
Citat från: mssm skrivet 05 september 2015 kl. 21:46
http://www.webhallen.com/se-sv/lek_och_gadgets/223997-lego_super_heroes_exclusive-the_tumbler_76023&atcl=external:ref

1890! Extremt prisvärt. Köp om du inte redan har den.
Ordinarie på S@H 2199:
http://shop.lego.com/en-SE/The-Tumbler-76023?_requestid=4158611

Fortfarande extremt prisvärd. 2199 är RRP ja, men sällan den går under det.. och i förhållande till försäljningspris på BL är den fortfarande prisvärd.

Edit: Den låg ute för 1890:-, ser nu att den hoppat tillbaks till 2490:-.

Nikki

På Ica vid Eurostop i Örebro.

Droid gunship 75042: 449,25kr
AT-AT 75054: 974,25 kr

Anders67

Citat från: humlan skrivet 31 augusti 2015 kl. 02:15
Coop Forum Storheden har 30% på Star Wars Lego nästa vecka. Gissa att samma gäller alla andra stora Coop-butiker.
fick 30% på de nya setten i jönköping så 299 för reys landspeeder minus 30% blev 210kr ett rätt OK pris!

mordatre

Var förbi Coop Borås i eftermiddags och de hade inte plockat bort reaskyltarna så jag fick köpa Grievous figuren också för reapriset. Rabatten var dock borttagen från kassan så den gick in på normalpris först. Tur man är så charmig/hotfull.   ;D
Vad som händer på en Legoträff stannar på en Legoträff.

darthmortar

Nille har 3 för 2 på allt Lego. Eko Värnamo och Jönköping har 20% på allt Lego
Sex små legobitar kan kombineras på 915 miljoner olika sätt. Själv kan jag kombineras på 12 olika sätt.

mossarp

Jahupp...då kanske EKO-hallen kommer ner i normalpriser.
Känns som om de normalt ligger lite högt.

LEGO® is a trademark of the LEGO Group of companies which does not sponsor, authorize or endorse this site.